Ik werk momenteel de zomer op een ranch in Canada, en ik zou graag een video monteren van alle momenten door de zomer heen. Deze video wordt dan ook voor de ranch gebruikt als promotie materiaal in de komende jaren, dus het moet er wel enigszins professioneel uit zien.
Mijn vraag is welk programma ik hier het beste voor kan gebruiken? Ik gebruik sinds kort een MacBook Pro, daarvoor altijd Windows dus is even wennen.
Ik denk dat ze eventueel wel bereid zijn wat te betalen, als het niet al te duur wordt.
Ja, daar zat ik inderdaad te kijken!! Wist niet dat dat zo geavanceerd was haha, moet het nog uitvogelen. Thnx voor de reacties tot nu toe in ieder geval.
Vroeger op windows gebruikte ik altijd adobe premiere, maar nu ik een mac heb alleen nog maar imovie heerlijk programma! Lekker uitgebreid en simpel in gebruik als je even de beginselen kent.
Sinds ik op school met Avid mediacomposer heb leren werken is dat mijn favoriete programma. Op stage heb ik ook gemonteerd met final cut pro of adobe premiere pro. Maar Avid blijft toch favoriet.