Ik heb vandaag tijdens de les mijn eerste echte tekening gemaakt. Tips zijn welkom. Ja kunt natuurlijk ook zelf een foto plaatsen van je tekening.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horzelover9 schreef:hannah41 schreef:Wat leuk! Je zou nog wat meer kunnen oefenen op de haart structuur volgende keer![]()
Ik teken ook graag en ben zowaar ook verslaafd, tekeningen staan in mijn onderschrift
Haha thanks voor de tip. Jouw tekeningen zijn echt prachtig, heel wat beter dan die van mij haha

Horzelover9 schreef:Hoe oud ben jij en op welke leeftijd ben je begonnen met tekenen? Niet privé bedoelt ofzo maar ik vind je tekeningen zo mooi daarom. Ik wil het ook graag zo goed kunnen haha. Ik ben nu 13.
hannah41 schreef:Horzelover9 schreef:Hoe oud ben jij en op welke leeftijd ben je begonnen met tekenen? Niet privé bedoelt ofzo maar ik vind je tekeningen zo mooi daarom. Ik wil het ook graag zo goed kunnen haha. Ik ben nu 13.
Ik ben ook dertien (2001). En hoe lang ik teken? Tja, geen idee eigenlijk. Ik heb tekenen altijd al leuk gevonden maar de laatste tijd (jaartje?) oefen ik wel gerichter. Leuk om te horen dat je mijn tekeningen zo goed vind. Om beter te leren tekenen is er eigenlijk maar een tip: oefenen. En dat mag ik ook nog heeel veel doen XD
. Zit je op tekenles? Tinkergekj schreef:Klein beetje, maar alleen digitaal. Vind ik een stuk leuker.
Mijn huidige project genaamd 'Priori Incantatem'
[ Afbeelding ]
Kan helaas na 7 juli weer verder ivm repetitierooster op school
Loes1996 schreef:Ik teken veel, maar schilder ook veel. Zal eens een update sturen van wat ik laatst gemaakt heb:)
Edit: [ Afbeelding ] bij deze dus.
Tinkergekj schreef:Klein beetje, maar alleen digitaal. Vind ik een stuk leuker.
[ Afbeelding ]
hannah41 schreef:Ik heb geen tekenles, jij wel? Lijkt me wel leuk!
Tinkergekj schreef:Klein beetje, maar alleen digitaal. Vind ik een stuk leuker.
[ Afbeelding ]
Wauwie! Heb je een tekentablet? Of doe je het met de muis?
.
. _San87_ schreef:Ik teken en schilder al meer dan 20 jaar.
Ik vind je tekening leuk, TS. Probeer nog meer details te tekenen, kijk goed naar de vachtstructuur en probeer deze met je potlood over te nemen. Je bent sowieso al goed op weg. Ga lekker zo door.
_San87_ schreef:Ik teken en schilder al meer dan 20 jaar.
Ik vind je tekening leuk, TS. Probeer nog meer details te tekenen, kijk goed naar de vachtstructuur en probeer deze met je potlood over te nemen. Je bent sowieso al goed op weg. Ga lekker zo door.