Ik heb al eens eerder twee tekeningen gemaakt op dit papier maar dan in verkeerde volgorde (eerst donker en daarna licht, terwijl je duidelijk eerst met wit moet werken en daarna pas met donker
) maar dit is toch wel mijn eerste serieuze serie oefeningen. Allemaal de afgelopen 3 dagen gemaakt.Het zijn dan wel geen paarden maar ach ik zie hier ook honden en dergelijken voorbij komen dus denk niet dat het een probleem is toch? ^^

Volgorde van oudste naar nieuwste: Olifant - baby dwerg nijlpaard - giraf - leeuw - secretarisvogel
Materiaal: Bruin paper (toned tone paper - A5 formaat) - Simpel HB potlood - Wit potlood waarvan ik het merk niet meer kan lezen
Ik heb alleen voor de olifant geen referencie foto gebruikt, voor de rest wel. Allemaal foto's gewoon van internet geplukt, normaal zoek ik altijd naar specifieke foto's die gebruikt mogen worden als referencie maar aangezien ik er geen geld aan verdien en dit puur voor oefening is maakt dat niks uit
Ooja ik ben redelijk nieuw op bokt, heb de UK regels gelezen maar mocht ik iets hier droppen wat niet mag laat het me alsjeblieft weten