Hopelijk is deze wél in verhouding! Tips/suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
Laten we beginnen bij het prille begin!

Hopelijk zijn de potloodlijnen een beetje te zien?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

HorseyDude schreef:prugelpiet schreef:Gaaf! alleen is de propeller voor niet rond, of ligt dat aan mij?
Ik haat ovalen...

Captain schreef:Die ziet er beter uit! De verticale lijn van de propeller zijn te recht, als je die krommer maakt zal het er beter uit zien. En waar is het rechterwiel?Volgens mij moet je daar nog een klein stukje van kunnen zien?

Bimmerd schreef:Kei gaaf ^^ Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
Ik neem aan dat je in de toekomst vast nog wel eens vaker een vliegtuigje gaat tekenen (of helikopter of iets anders met een propeller), handmatig ovalen tekenen zeker niet makkelijk, maar waarom het jezelf moeilijk maken als het ook makkelijk kan :p Gewoon 2 bogen tekenen (vaak is dat nog wel te doen en valt het niet erg op als die niet volledig op elkaar zouden aansluiten als je ze door zou trekken als een ovaal) en wat wiebeltjes erin, dan is het meer dan duidelijk een propeller en hoef je jezelf niet te kwellen met ovalen tekenen.
(editje; spoilers en plaatjes gaan hier blijkbaar niet samen hihi)
Even jou tekening geopend in tekenprogrammaatje, jou propeller even weggevaagd en dan de twee bogen met wiebeltjes zodat je een beeld hebt bij wat ik bedoel :p
[ Afbeelding ]