hier zijn 10 foto's die ik heb gemaakt. ga vanavond nog meer foto's van haar en der paard maken
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bij de springfoto heb je dat gedaan zag ik, maar doe dat ook bij de "gewone" foto's. Wel oppassen dat je niet omver gelopen kan worden.
En vooral veel plezier erin hebben !
_Mondy_ schreef:Wag leuk dat je een fotoshoot hebt gedaan !
Hier wat tips:
-je hebt erg veel ruis op de foto's in de omgeving,probeer zo min mogelijk afleiding in je foto's te hebben. Dus geen mensen en objecten die niet in de foto thuis horen.
- probeer je modellen in het geheel op de foto te zetten... dat hoeft niet het hele paard te zijn maar een stuk hoofd missen bij de amazone of afgekapte benen zien er vaak wat minder mooi uit.
- neem de tijd ! Zeker als ze stil staan, zo kun je voorkomen dat de oren op half zeven staan of dat het model een raar gezicht trekt.
- wat ik persoonlijk altijd doe en mooier vind is om iets meer ruimte te hebben in de richting waar t model heen kijkt. Bijvoorbeeld bij de laatste foto.. zorg dat het paard aan de linkerkant van de foto staat en dat de rechterkant iets meer ruimte heeft.
-speel met hoogtesbij de springfoto heb je dat gedaan zag ik, maar doe dat ook bij de "gewone" foto's. Wel oppassen dat je niet omver gelopen kan worden.
- veel oefenenEn vooral veel plezier erin hebben !
En complimenten voor je oogfoto, heel leuk gedaan
ja ik ben al meerdere keren omver gelopen bijna het is alleen dat het paard de hele tijd achter mij aan loopt whaha.