[FOTO] Bloementuin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HeavensLove

[FOTO] Bloementuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 11:19

Hey iedereen,

bij ons in de omgeving is er een natuurdomein, een bos en meer, maar ze hebben daar ook 2 bloementuinen, natuurlijk is het moeilijk om op een goed moment te gaan, want de bloemen zijn zo divers dat ze ook op verschillende momenten bloeien ... ze bloeien niet allemaal tegelijk
maar toch zijn we gegaan, ik was er al geweest in de 2 weken voordien, om communiefoto's te trekken en toen stond alles nog mooi in bloei, nu waren al heel wat bloemen verwelkt, maar toch hier en daar mooie bloemenstruiken gevonden ...

we zijn met 3 vriendinnen gegaan en 1 van ons had haar vriendje mee; we hebben van elkaar foto's getrokken (nadat ik uitgelegd had hoe mijn camera werkte ^^, de anderen zijn geen fotografen ...)
de foto's die ik nu toon zijn enkel door mij getrokken :) de anderen hebben vooral foto's getrokken met mijn camera van mij en de jongen die mee was heeft dan foto's getrokken als we er met ons drie tezamen op de foto wouden staan ...

Bij deze foto's van het koppeltje dat ik met jullie wil delen, deze foto's mogen getoond worden, ze staan immers ook op mijn fb-pagina en de mensen die erop staan vinden dit ok

Ik was de fotograaf en een andere vriendin heeft het reflectiescherm gehanteerd :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Toen ze deze foto zagen, kreeg ik de opmerking dat ik ook hun trouwfoto's moet trekken ^^
Afbeelding

4. Hierbij heb ik het gevoel dat er een lichte waas op het gezicht zit, ik denk dat er waarschijnlijk een grasspriet uitstak en net voor haar gezicht zat, heb ik pas opgemerkt als ik thuis was
Afbeelding

5. Afbeelding

6. Hier was het niet zo evident, hier hebben we met de blaadjes van een boom gewerkt, het waren zeer kleine blaadjes en veel op een tak, maar toch vond ik deze foto leuk uitkomen, omdat het enige waar de blaadjes voor geen waas zorgen, is voor haar ogen en die komen dan wel zeer mooi uit vind ik
ik speel trouwens zeer graag met voorgrond op mijn foto's :)
Afbeelding

7. het enige jammer hier zijn de dorre takjes boven de jongen ... had ik te laat gezien
Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 28-05-14 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] -> [FOTO]

Mellanca

Re: [FOTO] Bloementuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 11:29

Ik vind het leuke foto's!
De sfeer zit goed, de kleuren zitten goed...
Niks echt op aan te merken :)