Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Bij fotoreportages van meerdere paarden op 1 locatie vraag ik altijd wat de wensen zijn van iedereen. Mensen met rijfoto's plaats ik altijd een beetje bij elkaar, zodat je eerst van alle die paarden portretten kunt maken (ik reken 30 minuten per paard) en vervolgens 'gezamenlijk' de rijfoto's. Dit scheelt heel veel tijd, losrijden moet toch gebeuren.
Of anders 75 - 90 minuten per paard.
Priscilla__ schreef:SSDesign schreef:Bij fotoreportages van meerdere paarden op 1 locatie vraag ik altijd wat de wensen zijn van iedereen. Mensen met rijfoto's plaats ik altijd een beetje bij elkaar, zodat je eerst van alle die paarden portretten kunt maken (ik reken 30 minuten per paard) en vervolgens 'gezamenlijk' de rijfoto's. Dit scheelt heel veel tijd, losrijden moet toch gebeuren.
Of anders 75 - 90 minuten per paard.
Dus dan doe jij eerst van iedereen portret foto's en daarna iedereen rijfoto's? Maar zit je er dan niet mee dat bijv. diegene die als eerst portret moet staat die dan lang moet wachten tot de rijfoto's?
Dan hebben mensen tussendoor tijd om even op te zadelen (en sommigen willen zelfs nog even vlechten tussendoor), en kan ik even wat drinken
Heeft altijd prima gewerkt.