Petrichor schreef:Even een aantal dingen waar je echt op moet letten. Dat is de achtergrond, ik vind die bij alle 3 de foto's ontzettend storend.
De compositie, vind ik persoonlijk bij alle 3 de foto's ook niet heel erg mooi.
Overbelichting, Bij de kat zie je links in de hoek bij de witte haren een 'vlek' van overbelichting, bij het paard heb je dat het hoofd ook weer. en bij de shetlander zijn de manen totaal overbelicht
Haha ik heb dan ook nog wat vraagjes:
Wat doe ik aan een betere achtergrond? Die van de paarden zijn dus gewoon in de bak gemaakt, dat is de beste achtergrond die voor mij mogelijk is, met het paard op foto 1 kan ik nog niet zelfstandig naar buiten en met de shetlander kan ik niet op het gras omdat ik dan geen mooie foto's krijg, maar een etende pony 
En wat bedoel je precies met compositie? Want dat komt ook in de rest voor maar ik snap niet wat het is, ik weet alleen dat compositie is op welke manier je iets in elkaar zet, maar hoe kan ik dat bij een foto beslissen? Uit een andere hoek?
En als laatste de overbelichting, ik heb nu uitgevonden hoe dat werkt 
Alleen op de galopfoto is dat op haar hoofd haar aftekening met de schaduw van de kas, hoe kan ik die schaduwen tegengaan? Is daar een instelling voor?
Een bloem heb ik ook geprobeert laatst, ik kan hem nu niet plaatsen maar die is wel goed gelukt, niet te licht, niet te donker en scherp 
En ik weet nu hoe ik het diafragma moet aanpassen en heb dat vandaag uitgeprobeerd, dus de scherpte gaat ook al beter