Een poosje geleden vroeg een jongen uit mijn klas of ik misschien een schildpad voor hem wilde tekenen, ik hebt toen ja gezegd en ben er aan begonnen. Na enkele dagen raakte ik hem kwijt en ben ik niet weer mee verder gegaan. Maar toen kwam ik hem vorige week gelukkig weer tegen, dus toen moest ik mijn belofte toch maar waar maken

Getekend met Polychromos kleurpotloden van Faber Castell op printpapier (door de midden, dus A-5. Dit omdat ik hem eerst helemaal wilde doen, maar daar eigenlijk toch te lui voor was).
Zelf vind ik sommige stukken wat flets of krasserig geworden en ik vind het jammer dat ik sommige kriebels er om heen niet weg gegumd kreeg (valt wel iets meer op door de scan). En de mond is ook wat apart, het papier raakte daar wat verzadigd dus ik hem het maar zo gelaten. Maar de jongen was er best blij mee
Dit was de voorbeeldfoto:
http://i57.tinypic.com/2di3yae.jpg
Ik heb me erop sommige plekken niet echt aangehouden omdat hij de foto toch niet kent.
Tips zijn helemaal welkom, houd wel een beetje met mijn leeftijd (en het feit dat ik er eigenlijk vanaf wou dus sommige stukken wat afgeraffeld heb
). Groetjes,
hannah41.
Omg wauw prachtig
' maar wow!!
). Gaaf hoor!