[TEK] Haflinger uit aanvraagtopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amy495

[TEK] Haflinger uit aanvraagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 15:00

Ik heb een tijd terug een haflinger getekend uit het aanvraag topic. Ik had hem alleen nog niet laten zien.
Tips zijn welkom!
Voorbeeld: http://i60.tinypic.com/s1n3wi.jpg

Afbeelding

Het is helaas mobiel kwaliteit en nog van fb ook. Zal nog een x proberen of ik een betere krijg -O-
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 20-05-14 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tikfout uit de titel gehaald.

C_estmoi

Re: [TEK] Haflineger uit aanvraagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:27

Ik kwam hier om te kijken hoe een Haflineger eruit ziet xD Misschien even je topictitel aanpassen?
ik vind t per definitie heel knap als mensen iets kunnen tekenen wat ergens op lijkt, zou dit zelf never nooit kunnen, maar het lijkt wel alsof het hoofd bij het linkeroog wat te breed is?

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:29

C_estmoi schreef:
Ik kwam hier om te kijken hoe een Haflineger eruit ziet xD Misschien even je topictitel aanpassen?
ik vind t per definitie heel knap als mensen iets kunnen tekenen wat ergens op lijkt, zou dit zelf never nooit kunnen, maar het lijkt wel alsof het hoofd bij het linkeroog wat te breed is?

_O-

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:52

Chimene15 schreef:
C_estmoi schreef:

_O-

dat ja :+

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 18:13

C_estmoi schreef:

Bedankt voor de tip, de titel kon ik niet meer veranderen en was maar een typfout