Tips zijn welkom!
Voorbeeld: http://i60.tinypic.com/s1n3wi.jpg

Het is helaas mobiel kwaliteit en nog van fb ook. Zal nog een x proberen of ik een betere krijg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

C_estmoi schreef:Ik kwam hier om te kijken hoe een Haflineger eruit ziet xD Misschien even je topictitel aanpassen?
ik vind t per definitie heel knap als mensen iets kunnen tekenen wat ergens op lijkt, zou dit zelf never nooit kunnen, maar het lijkt wel alsof het hoofd bij het linkeroog wat te breed is?
Chimene15 schreef:C_estmoi schreef:Ik kwam hier om te kijken hoe een Haflineger eruit ziet xD Misschien even je topictitel aanpassen?
ik vind t per definitie heel knap als mensen iets kunnen tekenen wat ergens op lijkt, zou dit zelf never nooit kunnen, maar het lijkt wel alsof het hoofd bij het linkeroog wat te breed is?
C_estmoi schreef:Ik kwam hier om te kijken hoe een Haflineger eruit ziet xD Misschien even je topictitel aanpassen?