Hoi bokkers,
Een tijdje terug heb ik samen met Noortje Hakvoort een aantal paarden armbanden, en sleutel hangers gemaakt. Want, het is toch veel leuker als je een plukje van de staart hebt, en daar zelf iets van kan maken? Anders ligt het ook maar zo in een hoekje. Op de foto's zien jullie armbanden die ik zelf heb gemaakt, zo wel als 'show model ' als armbanden in opdracht.

1. Mijn eerste armband, met 5 strengen van mijn haflinger Winnetou.

2. Een armband met 4 strengen, met een bedeltje 'love'.

3. Een close-up van een sleutel hanger, met een 'peace' bedeltje.

4. 3 op een rij! Links is de armband van Winnetou, en de andere 2 zijn gemaakt met 4 strengen.

5. Ook leuk, een visgraat armband! Deze is in opdracht van een klant gemaakt.

6. Een armband met 4 strengen, met een infinity teken.

7. 3 paarden sleutel hangers, de 2 linkse zijn in opdracht gemaakt, en de rechter heb ik voor mijn moeder gemaakt.

8. Mijn eerste ronde armband, met 4 strengen, met een glitter sluiting.

9. Deze armband is van mijn 2 eigen paarden ( tinker en haflinger ), altijd leuk 2 verschillende kleuren staart!

10. Deze armband is gemaakt in opdracht van een goede vriendin, van haar 2 shetlanders.

11. Deze heb ik voor iemand gemaakt, met 5 strengen en een klik sluiting.
12. Armand van mijn oude ( overleden ) verzorg paard.

13. En een klein deel van mijn gemaakte armbanden op de foto
Als jullie meer informatie over mijn paarden sieraden willen weten, neem dan zeker een kijkje op Lavitana.com , onder het kopje 'paarden sieraad'.
Ik heb toestemming van mensen waarvoor ik een armband heb gemaakt, om een toppic te openen
.
( En uiteraard ook voor het knippen van de staart)
Welke vinden jullie het leukst?
Groetjes Megan
Een tijdje terug heb ik samen met Noortje Hakvoort een aantal paarden armbanden, en sleutel hangers gemaakt. Want, het is toch veel leuker als je een plukje van de staart hebt, en daar zelf iets van kan maken? Anders ligt het ook maar zo in een hoekje. Op de foto's zien jullie armbanden die ik zelf heb gemaakt, zo wel als 'show model ' als armbanden in opdracht.

1. Mijn eerste armband, met 5 strengen van mijn haflinger Winnetou.

2. Een armband met 4 strengen, met een bedeltje 'love'.

3. Een close-up van een sleutel hanger, met een 'peace' bedeltje.

4. 3 op een rij! Links is de armband van Winnetou, en de andere 2 zijn gemaakt met 4 strengen.

5. Ook leuk, een visgraat armband! Deze is in opdracht van een klant gemaakt.

6. Een armband met 4 strengen, met een infinity teken.

7. 3 paarden sleutel hangers, de 2 linkse zijn in opdracht gemaakt, en de rechter heb ik voor mijn moeder gemaakt.

8. Mijn eerste ronde armband, met 4 strengen, met een glitter sluiting.

9. Deze armband is van mijn 2 eigen paarden ( tinker en haflinger ), altijd leuk 2 verschillende kleuren staart!

10. Deze armband is gemaakt in opdracht van een goede vriendin, van haar 2 shetlanders.

11. Deze heb ik voor iemand gemaakt, met 5 strengen en een klik sluiting.
12. Armand van mijn oude ( overleden ) verzorg paard.

13. En een klein deel van mijn gemaakte armbanden op de foto

Als jullie meer informatie over mijn paarden sieraden willen weten, neem dan zeker een kijkje op Lavitana.com , onder het kopje 'paarden sieraad'.
Ik heb toestemming van mensen waarvoor ik een armband heb gemaakt, om een toppic te openen
.( En uiteraard ook voor het knippen van de staart)
Welke vinden jullie het leukst?
Groetjes Megan

ik baal er nog steeds van dat ik maar een inimiene plukje haar heb bij al deze mooie creaties die je steeds vaker ziet