[FOTO] My ambition is to be happy!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

[FOTO] My ambition is to be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 10:16

Hoi hoi mede-bokkers!

Ik ben sinds kort begonnen met wat serieuzer te fotograferen, en ik zou graag wat tips en commentaar krijgen op een aantal foto's die ik al gemaakt heb. Ik heb een canon 1100D met een 55-250 lens!

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.

Afbeelding
10.

Afbeelding
11.

Afbeelding
12.

Afbeelding
13.

Afbeelding
14.

Afbeelding
15.

Bedankt voor het kijken, tips en commentaar zijn zeker welkom! :j
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 11-05-14 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: My ambition is to be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:19

Ik zou ze graag groter willen zien. 600x800. Nu zijn ze eigenlijk te klein om te beoordelen.
En ik zou er niet zoveel posten, kies de beste/sterkste en plaats die.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 10:21

Bedankt voor de tips! Zal het vanmiddag even aanpassen, moet nu weg!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:13

Als je gaat selecteren, zien we gelijk wat je stijl is. Nu loopt dat erg uiteen. Foto 6 van dezelfde hond met rustige achtergrond, vind ik mooier dan foto 2 (te onrustige achtergrond, maar eigenlijk vind ik het wel een mooiere uitgangspunt, de hond een beetje scheef genomen)Foto 1 vind ik te flets en sowieso verkies ik dat het onderwerp helemaal op de foto staat.
Op Bokt wordt je zo'n beetje doodgegooid met ogen van een paard.
Heb ik niets mee. Foto 15 vind ik heel bijzonder. Het lijkt net of het vroeg in de ochtend is en de adem een gele waas, rond de mond geeft. Wat het dus niet is, want foto 14 laat dezelfde gele plek zien. Persoonlijk zou ik foto 14 dan weglaten en de kijkers in de waan laten iets te zien, wat eigenlijk iets anders is.
Vind het wel allemaal aardige foto's, maar ben het met Bellatrix eens dat je er een paar weg moet doen.
De foto laten zien die jij erg mooi vind. Ik ben erg benieuwd.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 12:28

Ersina schreef:
Als je gaat selecteren, zien we gelijk wat je stijl is. Nu loopt dat erg uiteen. Foto 6 van dezelfde hond met rustige achtergrond, vind ik mooier dan foto 2 (te onrustige achtergrond, maar eigenlijk vind ik het wel een mooiere uitgangspunt, de hond een beetje scheef genomen)Foto 1 vind ik te flets en sowieso verkies ik dat het onderwerp helemaal op de foto staat.
Op Bokt wordt je zo'n beetje doodgegooid met ogen van een paard.
Heb ik niets mee. Foto 15 vind ik heel bijzonder. Het lijkt net of het vroeg in de ochtend is en de adem een gele waas, rond de mond geeft. Wat het dus niet is, want foto 14 laat dezelfde gele plek zien. Persoonlijk zou ik foto 14 dan weglaten en de kijkers in de waan laten iets te zien, wat eigenlijk iets anders is.
Vind het wel allemaal aardige foto's, maar ben het met Bellatrix eens dat je er een paar weg moet doen.
De foto laten zien die jij erg mooi vind. Ik ben erg benieuwd.

Bedankt voor de reactie, ben bijna thuis dan ga ik het even veranderen! De oranje waas op de foto's is bij beide de adem, het was een erg koude avond! Vond t zelf wel een mooi effect! Heb nog meer foto's waar het op te zien is!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 13:15

Ik kan hem inmiddels niet meer veranderen, had ik kunnen weten.. Zal even een nieuwe aanmaken en dan kan deze verwijderd worden!

Het nieuwe topic; KLIK

EvelijnS

Re: [FOTO] My ambition is to be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:45

Omdat er een nieuw topic is plaats ik hier een slotje. :)