Ersina schreef:Als je gaat selecteren, zien we gelijk wat je stijl is. Nu loopt dat erg uiteen. Foto 6 van dezelfde hond met rustige achtergrond, vind ik mooier dan foto 2 (te onrustige achtergrond, maar eigenlijk vind ik het wel een mooiere uitgangspunt, de hond een beetje scheef genomen)Foto 1 vind ik te flets en sowieso verkies ik dat het onderwerp helemaal op de foto staat.
Op Bokt wordt je zo'n beetje doodgegooid met ogen van een paard.
Heb ik niets mee. Foto 15 vind ik heel bijzonder. Het lijkt net of het vroeg in de ochtend is en de adem een gele waas, rond de mond geeft. Wat het dus niet is, want foto 14 laat dezelfde gele plek zien. Persoonlijk zou ik foto 14 dan weglaten en de kijkers in de waan laten iets te zien, wat eigenlijk iets anders is.
Vind het wel allemaal aardige foto's, maar ben het met Bellatrix eens dat je er een paar weg moet doen.
De foto laten zien die jij erg mooi vind. Ik ben erg benieuwd.
Bedankt voor de reactie, ben bijna thuis dan ga ik het even veranderen! De oranje waas op de foto's is bij beide de adem, het was een erg koude avond! Vond t zelf wel een mooi effect! Heb nog meer foto's waar het op te zien is!