[ART] Paardenhaar sieraden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirrlfl

[ART] Paardenhaar sieraden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 11:01

Hallo allemaal!

Sinds kort ben ik bezig met sieraden maken. En dan wel paardenhaar sieraden. (Ook honden en katten haar :D). Er zijn meerdere topics hierover. Maar toch wilde ik jullie even mijn creaties laten zien. En of jullie tips hebben. Ik heb op dit moment nog maar een paar verschillende soorten vlechten. Maar ben hard aan het oefenen om ook andere vlechten netjes te kunnen.

Ook maak ik ketting hangers. De hanger met een kraal kan ook katten of honden haar in! Dit vind ik persoonlijk erg leuk. Deze wil ik alleen net wat vrolijker maken. Ik weet alleen nog niet hoe. Dus tips zijn welkom!

Hier wat armbanden die ik gemaakt heb:

Één van mijn favorieten.
Afbeelding

Afbeelding

Deze is wat piekeriger. Dit is namelijk 'veulenhaar' wat dus een stuk zachter is.
Afbeelding

De eerste is een enkelbandje!
Afbeelding

De kettinghangers die ik tot nu toe heb gemaakt. Ik wil die met de kraal nog wat leuker gaan maken. Maar ik weet nog niet helemaal hoe. Tips zijn welkom! Ik heb er zelf 1 met het haar van mijn hondje!
Afbeelding

En de zonder kraal. Flosje haar is in het echt zo'n 5 á 6 cm.
Afbeelding

En als laatste ook nog sleutelhangers. Deze is van mijzelf waar ik zo trots op ben. Eerste eigen auto met mijn eigen pony zijn haar er aan. Trots! <3
Afbeelding

Ik ben benieuwd of jullie nog tips en ideeen voor mij weten. Ik heb hier nog haar liggen dus kan gelijk gaan uitproberen!

Let op: Commerciële berichten mogen hier niet geplaatst worden. Gelieve dit via pb te doen. Ook vragen als waar haal je je spullen vandaan enz gelieve via pb!

Groetjes Shirley!