Zoals de titel het zegt ben ik de laatste tijd enorm geïnteresseerd in de studiofotografie, en dan voornamelijk honden. Echter ben ik een volledige leek wat dit betreft, ik snap (nog) niets van al die materialen die erbij te pas komen. Het leek me dus wel leuk en leerrijk om een keertje een workshop/cursus te gaan volgen die me de basis bijbrengen van studiofotografie. Want dat is toch een vak apart vergeleken met de typische buiten-foto's die ik altijd maak.
Heb al even gegoogled en die prijzen van €300 of meer voor een workshop zijn toch net iets te hoog gegrepen voor mijn studenten-portemonneetje. Bovendien ben ik zelf absoluut niet in het bezit van een eigen studio, ik wil gewoon eens proeven van dit vak en dan vind ik het een beetje 'dom' om zoveel geld eraan uit te geven. Vaak gaan de prijzen ook nog een stuk omlaag als je een paar deelnemers hebt maar ik vind hier niemand in de buurt die mee wil doen en de kosten wil delen...
Dus: wie weet er een leuke (honden)fotograaf die me de beginselen kan bijbrengen, liefst niet tegen een hoofdprijs?
Alvast bedankt