Na al tijden stilletjes mee te lezen en jullie kunstwerken te bewonderen, vond ik het ook leuk om ook eens mijn tekeningen te showen
In vergelijking met de prachtwerken die hier op Bokt allemaal voorbij komen zijn die van mij niet veel, en zijn er een hoop voor mij bekende verbeterpuntjes, maar dat neemt m'n plezier in het tekenen niet weg
Ben echt een hobbytekenaar en kan soms maanden niet bezig zijn tekenen, maar soms ook weken achter elkaar achter m'n papier zitten. Ondanks het hebben van diverse professionele materialen, gaat mijn voorkeur toch uit naar potlood en houtskoolpotloden voor de afwerking. Ook werk ik haast altijd gewoon in zwart-wit, kleur ben ik haast nooit tevreden over
Omdat ik vooral de details als het oog wil verbeteren zit ik er over te denken om eens een mail naar Anja Meeldijk te wagen voor een cursusje bij haar. Ben helemaal weg van haar tekeningen, de stijl spreekt me erg aan en ook de uitvoering van de details kan ik nog wat van leren

Hier onder een paar van de tekeningen die ik de afgelopen maanden uit m'n vingers heb getoverd. Reacties zijn leuk!

Hier heb ik helaas nog geen foto van het eindresultaat

Op het moment ben ik bezig met een Arabisch hoofd, echt nog de beginlijnen die op papier staan. Neus e.d klopt ook nog niet.

Dankjewel voor het kijken!