[FOTO] Untitled.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

[FOTO] Untitled.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 07:06

Afbeelding

"Years had gone past where she had solemnly waited for her love. He had left her and convinced her he'd be back soon. So while she waited, when the dark and lonely nights would creep up on her, she'd light at least a dozen candles. She'd pretend they were her family and friends so she wouldn't feel so alone, but the candles were nearly gone and he still wasn't there."

Het was enorm gaaf om deze foto te creëren, het hele proces van het maken van de kaarsen en het opzetten van de set duurde zo'n 5 uur, maar dat hadden we eigenlijk niet door tot we aan het eind naar de klok keken haha. Deze foto heb ik in samenwerking met 2 vrienden van mij gemaakt, een van hen heeft die dag ook een concept uitgewerkt en we zullen binnenkort nog een dagje op pad gaan om de ander een kans op een foto te geven :)

Hier nog 2 'making of' foto's:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6769_n.png

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=53BFFA43

Iolanthe

Re: [FOTO] Untitled.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:00

Hele gave foto! En ook leuk om te lezen/zien dat je zoveel werk in iets kan steken en het resultaat er dan ook naar is. Heb je echt alleen deze foto gemaakt of nog meer?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:30

Mmm ondanks de hele voorbereiding vind ik het hem net niet.
Ik vind de foto te donker. Mijn aandacht wordt meteen getrokken naar de kaarsen ipv naar het onderwerp waardoor de foto minder interessant wordt.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:40

Eens met Goof, ik vind het ook net niks. De kaarsen hadden er naar mijn mening nog wel wat meer uit mogen springen, je hebt heel veel contrast eruit gehaald. Ik weet niet, er mist iets in de sfeer..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 15:26

De hoeveelheid voorbereiding heeft natuurlijk niet zoveel met het eindresultaat te maken :P Maar dat maakt helemaal niet uit, ik ben er zelf heel blij mee maar ik heb gemerkt dat deze foto over het algemeen een stuk minder wordt ontvangen dan mijn foto's 'normaal gesproken' dus jullie zijn niet de enige :)

Ontzettend bedankt voor de feedback allebei!

Bedankt Iolanthe! :D Dit is de enige foto van die dag, echt tijd voor meer was er helaas niet, de anderen wilden namelijk met dezelfde kaarsen ook nog fotograferen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:09

Ik vind het idee erg leuk, alleen ik mis expressie in het model.