[FOTO] Fotoshoot en France

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SoleroLove

[FOTO] Fotoshoot en France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 19:59

Heey,

Gisteren heb ik spontaan een fotoshoot van mijn zusje genomen, omdat ze dat graag wilde. Ik vond het leuk om een keer mensen te fotograferen inplaats van paarden en het was dan ook een leuke oefening. Ik ben best tevreden met het resultaat, maar wil nog graag bijleren ;)

Ik fotografeer met mijn Canon 600D en EFS 18-55mm lens

Hier het resultaat:

1. Hier wat gespeeld met de kleurtjes
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SoleroLove op 28-04-14 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Fotoshoot en France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:04

Je moet even [FOTO] voor je titel zetten. ;)

En ik zou eerlijk gezegd maar een max van 4/5 foto's laten zien. Probeer altijd je sterkste foto's te kiezen.

Je bedenkt leuke composities! +:)+ Maar ik mis in allemaal eigenlijk wel scherpte. Bewerk je ze nog na? Je zou er namelijk nog veel meer van kunnen maken.

En ik vind de kleding van het model eigenlijk niet goed bij de omgeving passen maar goed, daar kan jij niets aan doen. Als het lekker weer was had ik haar gevraagd in een wit jurkje ofzo te komen, maakt het plaatje wat mooier. :)

SoleroLove

Re: [FOTO] Fotoshoot en France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 20:13

Ja [FOTO] had ik er net al bijgezet, ik zag dat dat mistte ;) Ik heb het aantal een klein beetje teruggebracht.

Van die scherpte vind ik kloppen, maar ik weet niet waar het aan ligt, want op de camera zijn ze zeer scherp en op de laptop is de kwaliteit een stuk verminderd. Ik heb ze verder niet bewerkt.

De kleding was gewoon spontaan, en we beschikken ook niet over speciale jurkjes enz. omdat ik nu op vakantie ben ;)