Ik heb een tijdje geleden een project begonnen van Andor maar dat nooit meer afgemaakt. Nu had ik opeens weer zin om te tekenen en dacht, laat ik Andor maken

Dit is (mijn eigen) de foto die ik gebruikt heb: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 7361_n.jpg
De schets zal worden overgetrokken. Dit is omdat ik na jaren van oefening nog steeds vréselijk ben in verhoudingen, en ik graag een kloppend plaatje wil. Je kan het jammer vinden of wat dan ook, dit is gewoon zoals ik het doe
De kleuren etc en de rest zal ik wel zelf bepalen, er word dus niks gecolorpickt of wat dan ook.Jullie kunnen hier mijn stappen volgen, sommigen zullen groot zijn en sommigen zullen klein zijn, maar jullie moeten me vooral motiveren anders komt hij nooit af

Stap 1:
Ruwe schets, de schets zal later verdwijnen vandaar dat ik hem ook niet netjes uitwerk. Op dit punt nog geen idee wat ik met de manen ga doen(los/vlechten)..

Stap 2: Beginnen met kleurbepaling. Tot nu toe alleen kleurtjes op de snuit en rond de ogen, vacht is nog steeds basiskleur.

Stap 3: Meer kleurtjes toevoegen en de bles neergezet. Er mist nog een stuk bles bij zijn onderlip, dit komt er later bij.

Tips en opbouwende kritiek zijn zeer zeker welkom en aanmoedigingen ook