In het verleden heb ik dat zelf gedaan, door de tekst te schrijven op een soort vloeipapier met een verfstift. Dit kon je dan op de kleding strijken. Dat ging best goed, maar wordt toch slordig omdat ik gewoon geen tekentalent ben...
Eigenlijk wil ik de tekst mooi gedrukt erop. Niet de hema kwaliteit, maar wat je vaker ziet bij gewone kleding, dat het een soort dun rubber laagje op de stof is. Dat blijft in de was ook langer mooi dan de verfstift. Dat slijt er vet snel af, en knapt ook kapot als je de kleding per ongeluk te ver uitrekt bij het aantrekken.
Dus ik vroeg me af of jullie hier tips/websites voor hebben die dit doen? En stel dat ik een afbeelding wil, hoe moet je dat aanleveren? Digitaal neem ik aan, maar in wat voor kwaliteit?
Bij veel sites zie ik kleding staan met verschrikkelijke pasvormen, dus bij voorkeur zoek ik een bedrijf in Zwolle (of evt Utrecht) waar ik zelf een kledingstuk zou kunnen brengen. Dan weet ik ook zeker dat het past. Het gaat maar om 1 kledingstuk helaas, niet om een hele partij.
Edit: Wat ze nu bij de Hema aanbieden ziet er wel beter uit, maar een tekst op de rug kan dan maar uit 3 regels bestaan, en ik heb er meer nodig
.Mijn idee was een best lange tekst, maar misschien kan ik dit aanpassen zodat ik de tekst meer verdeel en het wel past... Maar wat is de kwaliteit van de letters van de Hema?
Moet je wel een printer hebben die deftig afbeeldingen kan printen.