dus ben ik begonnen met het tekenen van Lucia, waar een verhaal achter zit.. ze is namelijk vandaag verkocht
ze is definitief weg.. en opzoeken zal het niet worden want het is ruim 5 uur met de auto. Maar het bederft de pret niet om háár te tekenen.. want ze is wel een beetje mijn beste vriendinnetje haha
hier foto's.1. het oog, ik vind hem zelf wat groot.

2. de neus, vind de structuur nog niet zo mooi word nog aangepast.

3. het 'geheel' waar ik nu dus ben.

tips en opbouwend kritiek, heb ik graag! ik sta overal voor open dus kom maar hoor haha. het is wel mijn eerste keer met pastel en mijn 4e portret pas, dus is het misschien fijn als jullie daar ook rekening mee houden
upje, hij is voor mijn gevoel een beetje plat nog, ik ga hier ook nog proberen om er wat 'dimensie' in te creeren.. tips zijn welkom, brand los!
indd wat meer schaduwen en "glans" doe maar net iets meer dan dat je gewend bent want dan zal je zien dat het paard van het papier spat! Succes nog ! Als tip nog voor het oog als je wat donkere kleuren rond het oog doet zoals het paard ook in het echt heeft krijg je ook meer een sprekend oog.
heb de dimensie er wat meer ingewerkt.. en ik kan Lucia er al goed in herkennen! straks de witte appaloosa haartjes nog.. en dan kan je haar helemaal eruit halen!
, en alsnog ben ik er zelf best trots op, eerste keer met pastell ;p
ik ben zelf heel blij dat alle verhoudingen alles netjes is gekomen.. eerste keer groot formaat was wel veel werk!