[FOTO] Foxflash demodag te Venray

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

[FOTO] Foxflash demodag te Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 15:38

Na een lange afwezigheid heb ik wederom een toffe plaat voor jullie.

Gister werd er in Venray de Foxflash demodag georganiseerd. Foxflash? Foxflash! De Foxflash lijn is een nieuwe lijn in flits apparatuur. De Foxflash flitsers hebben een ingebouwde accu, waardoor het de perfectie locatie lampen zijn. Gezien ik zelf de mensen achter dit idee veel spreek ben ik vanuit Utrecht richting Venray afgereisd om de dag mee te maken. Nu ben ik zelf al bekend met de kracht van deze flitsers, maar het was toch leuk weer nieuwe ervaringen op te doen. Zo waren er twee modellen geregeld waar de aanwezige fotografen redelijk veel mee schieten, en die heb ik uiteraard ook even op de foto gezet.

De foto is geschoten met twee Foxflash flitsers (680), een frontaal en een met een lange softbox + grit onder het model. Voor meer informatie verwijs ik jullie graag door naar de bijbehorende website van deze nieuwe fotolijn! Het fijne aan de plaat vind ik zelf vooral de diepte en het kalme qua make-up, expressie en overall look.

Afbeelding
http://i57.tinypic.com/118407m.jpg

Ben benieuwd +:)+

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:54

Allereerst, wat een ideale flitsers zeg! En niet eens zo gek duur. Die ga ik onthouden :D

Heel mooi belicht, lekkere kleur achtergrond. Mooi model ook, sterke expressie. Toch kijkt hij nét niet lekker weg. Ik denk dat het komt door de schuine plaatsing van het model en het net aan afgesneden haar, maar ook beetje veel wit/borst. Een krappere en ietwat rechtgetrokken crop zou in mijn ogen beter zijn. Qua compositie-like is de ruimte links en rechts van het model net niet gelijk/in verhouding.

Courses

Re: [FOTO] Foxflash demodag te Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 19:18

Thanks voor je feedback :) Die flitsers zou ik sowieso in de gaten houden, ook voor paardenfotografie zeker het bekijken waard!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:40

Foxflash ga ik inderdaad ook in de gate houden. Heb er al vaker naar gekeken, zit er aan te denken om een workshop oid te volgen :)

Mooi model, gave kleur achtergrond. Voor mijn gevoel staat de softbox iets te ver naar rechts. Heb je nog meer foto's uit deze serie? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 19:40

sdvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:08

Gaaf achtergrond kleurtje ook!