[VIDEO] Bondi Beach

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[VIDEO] Bondi Beach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 23:01

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 23-02-24 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Re: [VIDEO] Bondi Beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:14

Gaaf! vind alleen dat je heel lang skaten filmt, en dat stuk heb ik dan ook even overgeslagen :o

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:18

Gaaf :)
Het skate stukje vond ik ook wat te lang.
Heb je ook beeldmateriaal van de strandwachten uit die reality serie Bondi Beach? :D

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 00:13

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 23-02-24 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 00:50

Dat gaat niet (alleen) om het spannende hoor :D De meesten zijn hele mooie mannen om te zien! (Chappo! vooral om zijn lach)

Skaten vond ik inderdaad ook wat te lang, maar je hebt al uitgelegd waarom ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 01:00

ik zou de volgende keer iets betere muziek nemen.. Dit was niet zulke mooie dubstep (valt het er uberhaupt onder? :') )

verder zitten er wel leuke beelden tussen maar het duurt allemaal iets te lang + onafwisselende muziek = al gauw een beetje saai.

beelden beter afstemmen op muziek, shots korter maken, mooie coloring over je beelden heen, mooier lettertype. allemaal wat ''flitsender''

ook misschien leuker om wat meer ingezoomde shots te maken dan alleen maar totale shots, probeer ook wat medium en close up beelden te maken, dat maakt het wat afwisselender :) en je shots max 1 a 2 sec laten duren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 01:04

Ken je dit kanaal? dit is dan met fietsen ipv met skaten maar inspiratie kan je er zeker uithalen! :D

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 02:53

@Heidy_Wilco: niet alleen strandwachten zijn hier knap om naar te kijken :D

@Frederieke_: Bedankt! Ik heb zeker wat aan je commentaar. Jij zegt alles precies wat ik wel merkte, maar mij toch niet heel bewust van was. Je hebt zelf trouwens ook super mooie filmpjes op je kanaal staan! Dat afstemmen op muziek vind ik trouwens wel erg lastig.. ik gebruik muziek van YouTube of iMovie omdat ik niet met auteursrechten in de knoei wil komen en dan merk je dat je toch niet zo'n breed scala aan muziek tot je beschikking hebt. Wat bedoel je trouwens op 't laatst met je shots 1 a 2 sec laten duren? Dat is wel erg kort...