Mijn oma is 23 maart 75 jaar geworden, en aangezien ze honden geweldig vind, heb ik besloten een puppy voor haar te tekenen.

Tips zijn meer dan welkom, ik ben nog niet zo ervaren door mijn leeftijd en bovendien heb het mezelf een beetje aangeleerd om te tekenen. Als ik in opdracht moet tekenen vind ik het al snel niks meer aan en daarom heb ik nooit tekenlessen genomen, een beetje bloemetjes tekenen en schilderen is niks voor mij, ik moet vrijuit kunnen werken, op mijn eigen manier en stijl.

Bij deze dan de hond, ik heb geen bepaalde voorbeeldfoto gebruikt, de ogen en neus zijn van een willekeurig hondje en de rest heb ik zelf een beetje toegepast en uitgepuzzeld.

Qua materiaal heb ik van alles wat gebruikt, voornamelijk pastelpotloden en wat normale kleurpotloodjes.

Hij is niet zo super geworden, maar ik heb ook nog niet zo'n hoge verwachtingen van mezelf, ik ben 14 en heb nog zoveel dingen om op te oefenen. Bovendien vind ik tekenen erg leuk waardoor ik veel oefen, dus dat gaat helemaal goedkomen.

Tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt!
hahahah