[TEK] wie leid mij op?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marijepagter

[TEK] wie leid mij op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 18:33

ik wil graag leren tekenen en heb wat rond gezocht naar tips. nu ben ik daarmee aan de slag gegaan en heb (geprobeerd) een papegaai na te tekenen. nu lijkt het me leuk om iedere week een tekening te maken en hier uploaden, zodat ik tips en commentaar erop krijg en daar dan weer mee verder kan. misschien is het leuk als andere mensen zich hier ook aanmelden en zo samen een ontwikkeling door te maken.
dus.. wie o wie lijd mij op?

wel lief zijn, ik ben dus echt een beginner beginner... owjaa ik heb gewoon alleen een grijs potlood en printerpapier, als ik het vol houd dan ga ik wel dingen aanschaffen.

foto mobielkwaliteit dus in echt (iets) beter..
Afbeelding

Anoniem

Re: [TEK] wie leid mij op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:37

Ziet er erg goed uit voor iemand die pas begint met tekenen! Je zou de veren iets meer in detail kunnen doen en naar mijn mening kan de snavel wel iets kleiner, maar zeker een goed begin. :]

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:38

De verhoudingen lijken aardig te kloppen en je gebruikt ook al een mooi contrast! Ga zo door! Alleen jammer dat het papier gekreukt is..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:01

Mijn skills zijn wat roestig maar als ik een topic van je voorbij zie komen dan wil ik daar best op reageren met tips.

Van deze hierboven vind ik het al gaaf dat je er een schaduw al in hebt verwerkt, met name de veertjes linksonder in beeld hebben schaduw. Dat zie je niet vaak bij iemand die net begint!

Ik vind het zonde dat er kreukels door je tekening lopen.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:22