[FOTO] Avifauna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise

[FOTO] Avifauna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 15:07

Naar aanleiding van het commentaar (in positieve zin) op mijn vorige topic, open ik nu een nieuw topic.
Nieuw (voorlopig) Logo omdat het vorige storend werd bevonden, waar ik me wel in kon vinden bij nader inzien :P

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en al het commentaar is welkom! :D

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3. Detail van de pauwenveren
Afbeelding

4
Afbeelding

5. Hier zit iets ruis, helaas
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

_Femkeeex

Re: [FOTO] Avifauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:25

Wauw, prachtige foto's zeg, vooral de laatste is ge-wel-dig :wow:

Foto's 4 t/m 7 zijn echt met een grote voorsprong de beste van de collectie! Foto 4-6-7 zijn heel erg mooi scherp, de laatste zelfs loeischerp, niks op aan te merken! Foto 5 is ook erg mooi, maar idd jammer van de ruis.. De compositie van de foto vind ik prachtig, erg mooi om naar te kijken, als de foto scherper, lichter en met minder ruis zou zijn geweest, dat komt het toch dicht bij het beeld 'perfecte foto'. De groene waas op foto 1 erg storend, het verprutst de hele foto, wellicht zou je het iets kunnen verminderen met Photoshop. Foto 2 is redelijk, mooi bedacht, alleen vind ik hem iets te 'gewoontjes' en ik had liever de hele pauwenkop gezien, dus incl de veren boven op het hoofd. Tenslotte de derde foto: die heb ik bewaard voor het laatste, omdat ik die het minst vind. Compositie spreekt mij niet aan, foto is niet scherp. Ik had liever een mooie foto van een paar veren gezien, i.p.v het hele pauwen lijf.

Groetjes

_Denise

Re: [FOTO] Avifauna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 11:11

Ten eerste heel erg bedankt voor je feedback! Heel fijn.

Bij de foto van de pauw begrijp ik wat je bedoeld. Had het graag zelf ook zo gezien maar ik zat in de knoop met het gaas waar ik doorheen moest fotograferen. Maar ik vond de kleuren n zo mooi en goed gelukt :) haha

Nogmaals, thnx!