Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veertje11 schreef:Hoofdstuk 1:
Hoi Kim!
Hoi, kom we gaan naar de les.
Mieke jij mag rijden op sharona, Kim jij mag op prins enz
Na de les komt Kim naar Mieke toe en zegt waarom sneed jij mijn bij die bocht in galop af? Ik had wel kunnen vallen!
Sorry deed ik niet express
Jaja jij bent echt veranderd....
Als Mieke thuis is gaat ze op haar kamer zitten en schrijft ze in haar dagboek:
lief dagboek,
Toen ik bij de manege was heb ik lekker op sharona gereden maar mijn vriendin zegt telkens dat ik veranderd ben maar waarom ik? Zij is degene die veranderd is, want zij doet telkens boos tegen mij. Wat moet ik doen? Kon je maar praten dat was veel makkelijker geweest. Ik kan het ook niet tegen mijn ouders vertellen want die sturen me dan gelijk van paardrijden af
De volgende dag gaat Mieke op google kijken of er in de buurt nog paarden te huur zijn en ze vind er een en gaat er gelijk naar toe.
Ze gaat naar het bos met de pony maar ziet een pony loslopen dus rent er gelijk naar toe even later hoort ze een stem in haar hoofd zeggen :ze zin ontsnapt jij kan er niks aan doen en ik heb je nu te pakken hahaha als ze thuis komt vertelt ze alles tegen haar ouders en ze miet zoals ze al had verwacht van paardrijden af. Ze vind het echt heel erg en later krijgt ze ook nog te horen dat ze nooit maar een paard mag huren!!!!!!! Ze gaat naar haar ande vriendin evelien en ze legt hel alle aal uit aan haar.
Haar vriendin vind het ook niet normaal en..
Moet ik verder schrijven of niet? Er komt nog wel een heel spannend stuk