Regenboogschedel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Regenboogschedel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 20:41

Geen paard deze keer. :+

Tja, vraag me niet hoe ik er op kwam, maar het irriteerde me opeens mateloos dat ik geen fatsoenlijke mensenschedels kon tekenen. Vandaar dat ik eens besloot te oefenen met een voorbeeldfoto erbij. Ging allemaal prima, maar halverwege kreeg ik opeens een ingeving: ik vond hem wel erg saai zo zwart-wit...

Afbeelding
Nee, het was niet de bedoeling dat hij er zo psychedelisch uit zou zien.

Nou ja, dat dus. :') Toen ik klaar was vond ik 'm nog best leuk ook, en ik ben wel benieuwd wat jullie bokkers hier nou van vinden eigenlijk.

Elke reactie is welkom, tips voor de volgende keer kan ik goed gebruiken!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:43

Heel apart! Ik vind de bovenkant wel mooier af gewerkt als de kaak :D
Maar een bijzonder portret, gave sfeer! Jammer van de grijze achtergrond, dat wel. Kun je dat nog zwart maken misschien?

Snollygoster

Re: Regenboogschedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:47

Wow, echt supervet! Ik zou het zelfs een heel cool tattoo ontwerp vinden!

Frost

Re: Regenboogschedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:48

Heel gaaf, en inderdaad, ik dacht ook al aan een tattoo ontwerp :)

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:49

leuk zo met die kleurtjes, maar ik zou er wel op letten om hem meer symmetrisch te krijgen want als je nu door het midden van de neusholte een verticale lijn trekt valt het hard op dat het niet zo klopt

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 07:40

Wauw danjulliewel! :D
Hannah41, daar heb je helemaal gelijk in. Na een poosje kreeg ik een beetje genoeg van al die kleuren en heb ik besloten dat het zo ook wel iets had. Maar hij is dus niet perfect uitgewerkt, nee. Wbt de zwarte achtergrond, daar dacht ik zelf ook meteen aan en dat heb ik ook meteen geprobeerd, maar ik vond het er niet zo mooi uitzien. Dan werd het een te groot contrast ofzo. Maar ik kan 'm vanmiddag ook wel even laten zien op een zwarte achtergrond. :)

Killed, je hebt gelijk! Ik was het weer half vergeten haha. Maar het was inderdaad een kleine moeite geweest om in ieder geval de neusholte iets te verplaatsen. Dankjewel voor de tip!