[FOTO]Sport maar dan anders.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

[FOTO]Sport maar dan anders.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 08:16

Goedendag!

gisteren ben ik op stap geweest met een oud collega haar zoons zijn fanatieke sporters en ik had wat ideetjes en zij wilde een foto voor in huis zo gezegd zo gedaan.
Alleen hebben we dik jaar overgedaan om toch eindelijk die afspraak ok vast te houden.

Mijn idee was met 1 zoon die waterpolo speelt om die in de zee te zetten. zo gezegd zo gedaan... toch?
Ik vind het een stoere jongen wat het was bok koud!!

Afbeelding

Daarnaast zijn andere broer vond ik veel lastiger hij speelde hockey en de bal waar ze mee spelen waaide steeds hard weg dus dat was geen optisch. Daarnaast vond ik het zand niet passen. dus zo blij als we waren stond de strandtent nog niet dus op het plateau de foto gemaakt.

Afbeelding

Dit was het idee van mijn collega die wilde 2 broers bij elkaar er moest strijd maar ook broederliefde te zien zijn.. nog nooit zo moeilijk iets moeten uitbeelden.. maar vind het wel aardig gelukt naar mijn idee.

Afbeelding

hoop dat jullie genoten hebben van deze foto`s :)

Marit

Re: [FOTO]Sport maar dan anders.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:43

Ik vind persoonlijk de tweede en derde foto erg stijve poses hebben. Je ziet de actie er niet in, het is heel geforceerd en statig. Je had beter de modellen de actie echt kunnen laten uitvoeren, desnoods met een bewegingsonscherpte erin, zodat je echt snelheid in je foto krijgt.

Ik vind je bewerkingen ook wat kil en grauw, niet passend bij het onderwerp. Ik had dan persoonlijk gekozen om alles in zwart/wit te doen.

Ik vind het wel een heel leuk idee en de eerste foto best geslaagd! :)

pinkie87

Re: [FOTO]Sport maar dan anders.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 08:48

de bewerking is inderdaad smaak.

De actie uit laten voeren was erg lastig wat de waterpolo bal waaide sneller weg dan je hem kon pakken daarnaast. kom je eigelijk nooit goed uit met de beweging van beide. Maar snap je wel.