een naam voor je fotografie..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

een naam voor je fotografie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 17:13

tsja, zie dat maar eens te verzinnen..

allereerst: sorry als dit verkeerd staat..(graag even verplaatsen dan :D ) ik heb geen idee of dit mag op bokt :=

tegenwoordig zijn er heel veel mensen die fotograferen, en daar hoort natuurlijk een mooie naam bij, 1 die je op je foto's kan zetten als herkenning, maar ook op je website e.d.
maarja, ik ben heel erg inspiratieloos qua naam.. mijn naam is Jerney, niet echt een veelvoorkomende naam, dus genoeg keuze's zou je denken. nou niet dus :+

hoe zijn jullie aan je naam gekomen? hebben jullie toevallig een leuk idee voor mij? (alles is welkom)
misschien dat ik wat inspiratie kan halen uit jullie namen, en mijn website eindelijk kan afmaken! :o

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:43

Tsja, het ligt helemaal aan jou voorkeur. Ik heb gewoon mijn initialen genomen (MMD- Fotografie).
Heel simpel en voor de handliggend, kan altijd.
Maar als je iets leukers/aparters wilt dan is het niet heel origineel :+

Jij hebt juist een naam die niet vaak voorkomt, dat zou je goed kunnen gebruiken.
Denk aan Jerney's Fotografie, Jerney's Photo's, Jerney's Pictures o.i.d.
Niet naam heeft waarschijnlijk niemand. (Voor de zekerheid nog maar wel even googlen of die toch wel bestaat)
Of je gebruikt alleen je eerste letter en dan je achternaam: J. Voorbeeld Fotografie.

Er zijn gewoon heel veel mogelijkheden. Je moet iets uitzoeken wat bij je past, en ook persoonlijk is.
En als je je naam erin gebruikt, dan weet iedereen ook dat jij het bent :j

kimberley23

Re: een naam voor je fotografie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:42

Ik heb voorletter, stukje van 2e naam, voorletter achternaam ;)
Misschien kun je Jer(n) met een stukje van je achternaam doen?