[FOTO] life was hazy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

[FOTO] life was hazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 04:08

Een paar dagen terug heb ik het voor elkaar gekregen een vriendin van mij voor de lens te zetten en we zijn beiden erg blij met de resultaten, ik ben benieuwd naar jullie mening. Dit is nog redelijk nieuw voor mij en het model had 0,0% ervaring dus ik moest haar heel erg sturen (wat helemaal niet erg is, erg leerzaam juist, maar het maakt het wel een stuk lastiger). Voor de geïnteresseerden, hier kun je wat foto's vinden van mijn laatste shoot: [FK] [FOTO] Innocence

life was hazy

"We had nowhere to go, nothing to do, life was like a haze while we were thinking about our future, all our hopes and dreams. Life was good, anything was possible."

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

hannah41

Re: [FOTO] life was hazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:50

Heel gaaf!
Ik vind de eerste vier persoonlijk het mooiste. Bij de eerste had ik het mooier gevonden als hij iets ruimer van onder en iets krapper boven was, maar verder echt top! :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:28

Prachtige foto's!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 05:01

Ontzettend bedankt allebei :D

Bedankt voor je mening hannah! Het was de bedoeling maar ik snap wat je bedoeld en ben het er niet geheel mee oneens, maar veel zou het niet zijn als ik er iets bij zou doen onderin.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:45

Gave sfeer zo in het geheel! Mooi ontspannen. De eerste foto is daardoor misschien ook beter dan de tweede, al vind ik de armen in die houding wel erg leuk gevonden zo met dezelfde soort 'draai' van de boom. De derde en vierde foto's zijn eigenlijk niet heel charmant, maar toch wel gelukt in mijn ogen door de spontane houding. Ik denk dat ik foto 4 ietsjes krapper had gekaderd, om het wit van het shirt te minderen. Is nu wat te aanwezig. Foto 5 is absoluut de fav hier :j Wat een mooi licht! Mooi compositie en heerlijke ruis. Het oogt bijna analoog :D
Bij de zesde foto had ik haar handen anders neergelegd, voor de compositie. Haar linkerhand in het haar bijvoorbeeld, met de elleboog scherp zodat het een driehoekje wordt. Het is nu veel lichaam, weinig hoofd. Zevende foto is ook heel mooi! Wat een fijne onscherpte. Ik stoor me alleen mateloos aan dat model nét niet in het midden zit :P De laatste foto is ook prima, qua nabewerking is slordiger denk ik. De knieën zijn hier iets te geel, waardoor ze als eerste opvallen.