[VRAAG] Iemand die mij kan helpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ryomieko

[VRAAG] Iemand die mij kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 22:13

Of het hier hoort, geen idee, het heeft met verhalen te maken, anders mag het gerust verplaatst worden.

Is er iemand bereid om mij te helpen, die goed Engels kan, om te helpen met foutjes uit mijn teksten te halen? Mijn Engels is voor zover ik weet vrij goed,
ik kan het vlekkeloos lezen, een normaal gesprek voeren gaat ook goed, maar een verhaal schrijven is nou net iets anders. Ik ben
eigenlijk altijd meer te vinden op Engelse site's, waaronder ook een site met verhalen. Ik word zo snel onzeker, dan dwaalt er van alles door mijn
hoofd heen zoals: "Zal dit wel kloppen?" "Is dit wel te begrijpen?" etc. Dit zou een mogelijkheid zijn om wat zekerder te worden uiteindelijk? :)

Ik heb ook de mogenlijkheid om het aan mensen te vragen die alleen maar Engels kunnen, maar ik wou misschien eerst proberen met iemand
waar ik ook Nederlands tegen kan praten? :)

Is er iemand die mij zou willen helpen met gewoon snel telkens een tekst door te lezen en de fouten eruit willen halen? :) (Het zal geen verhaal zijn
van 1000 pagina's lang).

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 22:24

Ja hoor. kom maar op :).

Schrijf zelf ook veel engels (ook voor opleiding) dus zit er wel redelijk in.

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 22:33

Bedankt! Heb nog van iemand een mailtje gekregen die mij wou helpen, maar dan stuur ik het gewoon naar jullie beide :)

Ik stuur dan zo snel mogenlijk een stuk tekst, heb weer weekend, dus kan morgen eindelijk weer even rustig voor zitten om verder te
typen.

NoekAa_

Re: [VRAAG] Iemand die mij kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 22:36

is goed hoor ;) Zie het wel verschijnen.

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 20:29

Ik stuur het nu naar je toe, maar een klein stukje :).