[MOV] Cover Emeli Sande - Clown door mij!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

[MOV] Cover Emeli Sande - Clown door mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 15:55

Hai bokkers!

In het volgende filmpje zul je mij aantreffen met een cover van het prachtige nummer Clown van Emeli Sande. :) Ik ben me er van bewust dat ik een keer een verkeerd woord zing. :7
Graag jullie oprechte mening! Ik ben niet van suiker ;)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:08

Mooie stem heb je :)
Wat mij als eerste opvalt is dat ik het gevoel heb dat je weinig beleving laat zien. Je zingt een nummer, en probeert dat zo mooi mogelijk te doen, terwijl ik liever hoor dat je het verhaal vertelt. Maar dat is misschien persoonlijk.
Daarnaast is je timing volgens mij niet echt top. En soms is je uitspraak een beetje bijzonder (o.a. desperate 0:43, time 0:50, questions 0:57).
Volgens mij kom je later iets lekkerder in het nummer. :j
(hoop dat je het niet verkeerd opvat, je zei dat je niet van suiker bent :Y) Ik doe het je in ieder geval niet na!)

PureSG

Re: [MOV] Cover Emeli Sande - Clown door mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 19:53

_O- No worries, ik vat het niet verkeerd op hoor!
Liever een eerlijke en oprechte mening welke misschien niet altijd even leuk is dan "Oh ja je kan goed zingen!" terwijl men dit niet meent. :D

Mijn uitspraak is inderdaad soms een beetje euh.. bijzonder :') Dat is inderdaad een puntje waar ik aan probeer te werken :j Bedankt voor de tips!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:12

Knap hoor. Ik denk dat mensen dit nummer toch al snel onderschatten. Je timing kan af en toe wel wat beter, dan zit je er net te laat op ofzo. Probeer in dat geval voor je gevoel iets eerder in te zetten juist. ;) Maar je stem is best mooi! Krijg je ook zangles?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 17:15

Bedankt voor de tip en het compliment Aartje! Ik heb geen zangles.