Ik heb afgelopen weekend snel even wat plaatjes geschoten van een vriendin. Ondanks dat het misschien niet heel bijzonder is of er een speciale gedachte achter zit ben ik wel erg benieuwd naar jullie mening.. Ik sta meer dan open voor tips..
Als ik er een paar in mijn portfolio zou doen. Welke zouden dat dan moeten worden volgens jullie?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 28-02-14 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[FK] -> [FOTO]
Ik vind 2 en eventueel 4 mooi voor in je portfolio. De stijl van de foto's vind ik mooi, maar persoonlijk vind ik het jammer dat het model zoveel in het midden staat. Dat maakt ze minder interessant.
Eens met JonneN. Probeer je model iets meer uit het midden te houden, dat maakt de foto's interessanter. Verder vind ik de foto's wel erg gaaf, het model staat er mooi op. Mooi model ook trouwens.
Bedankt voor alle reacties. Ik had een aantal andere composities maar daar was ik uiteindelijk gewoon niet tevreden over. Deze foto's waren puur bij toeval allemaal centraal.. maar goed wel inderdaad een tip om mee te nemen naar de volgende serie.