[TEK] Witte Arabier getekent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tabaflab

[TEK] Witte Arabier getekent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 18:56

Ik heb een plaatje van internet nagetekend
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Afbeelding
Volgens mij is het plaatje omgedraaid :+
Reacties en tips zijn welkom
Laatst bijgewerkt door tabaflab op 27-02-14 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:01

Kan je hem niet omdraaien? Op deze manier is tips geven erg lastig ;)
En er moet een Tag in je titel van dit topic, [TEK]. Die moet vooraan komen te staan.

Ik zie wel dat je erg veel veegt, probeer dit niet te doen! Dit maakt het niet mooier ;) Een paard bestaat uit haren, dus je kunt de vacht nabootsen door kleine streepjes te zetten bijv. Kijk maar naar andere tekeningen die geplaatst zijn op UK. Daar kun je erg veel van leren.

En de neus is wel érg zwart. Een neusgat is nooit helemaal een donker zwart gat.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 19:09

1234 schreef:
Kan je hem niet omdraaien? Op deze manier is tips geven erg lastig ;)
En er moet een Tag in je titel van dit topic, [TEK]. Die moet vooraan komen te staan.

Ik zie wel dat je erg veel veegt, probeer dit niet te doen! Dit maakt het niet mooier ;) Een paard bestaat uit haren, dus je kunt de vacht nabootsen door kleine streepjes te zetten bijv. Kijk maar naar andere tekeningen die geplaatst zijn op UK. Daar kun je erg veel van leren.

En de neus is wel érg zwart. Een neusgat is nooit helemaal een donker zwart gat.

Bedankt, ik had van die pastelkrijtjes dus ik wou ze uitproberen, vandaar dat je geen haren ziet en een groot neusgat. Normaal gesproken werk ik veel netter.

Ik zie het plaatje gewoon goed gedraaid

tabaflab

Re: [TEK] Witte Arabier getekent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 19:58

De neus is eigenlijk verprutst, maar ik vroeg me af waar jullie je pastelpotloden kopen