Hallo bokkers
ik bne opzoek naar iemand die mij kan helpen voor een ontwerp voor een tattoo.
Ik kan zelf totaal niet tekenen, dus wou ik vragen of iemand of meerder personen mij kunnen helpen met een ontwerp voor een tattoo.
Ik zat er aan te denken om hem op mijn linker pols te laten zetten.
Zelf dacht ik aan een infinity teken met de tekst forever eronder en boven links 3 sterren en boven rechts 2 sterren.
Deze tatto gaat veel voor mij beteken.
Het infinity teken staat voor iets wat geen einde heeft, de tekst forever moet duidelijk zijn
en de sterren staan voor mijn opa's en oma's en een voor een vriend.
Mijn beide oma's en de opa van mijn moeders kant zijn aan de ziekte kanker overleden, en de opa van vaders kant weet ik niet of hij gewoon oud was of ziek was, wij hadden helaas geen contact met hem voor een deel omdat hij in amerika woonde en omdat er vroeger iets is voor gevallen, maar omdat hij mijn opa was en ook altijd blijft wil ik heb er toch bij hebben desondanks ik hem nooit heb gekent.
Over mijn vriend praat ik liever niet. hoop dat jullie het begrijpen
Deze tattoo betekent voor mij dat ik altijd van ze blijf houden.
en dat hun naar beneden kunnen kijken en kunnen zien dat ik hun niet vergeten ben en altijd aan ze zal blijfen denken.
Ik ben al bij een studio geweest met lose fotos, maar hij vroeg of ik zelf er misschien een schets kan van maken (of meerdere) en hij zal ook gaan tekenen zo dat ik meerdere opties heb om it te kiezen.
Hier een paar voorbeeld fotos.
Infinity
Met veer zonder woorden.
Hier zo als het is

Met vogels zonder woord

Forever
Zonder hartje

ander lettertyp is ook welkom
Sterren
Hoe de sterren er uizien maakt niet zo veel uit (of ze in gekleurd zijn of niet)
Dus lieve medebokkers leef jullie uit, het hoeft niet zo te worden als dat ik beschreven heb maar wel graag met het teken het woord en de sterren.
alvast heeeeeel erg bedankt!!
en ook voor het lezen van de iets wat lange tekst