Tekenaars gezocht!! (Ontwerp tattoo)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Nadia

Tekenaars gezocht!! (Ontwerp tattoo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 14:14

Sorry als het hier niet goed staat!!

Hallo bokkers :wave:

ik bne opzoek naar iemand die mij kan helpen voor een ontwerp voor een tattoo.
Ik kan zelf totaal niet tekenen, dus wou ik vragen of iemand of meerder personen mij kunnen helpen met een ontwerp voor een tattoo.

Ik zat er aan te denken om hem op mijn linker pols te laten zetten.
Zelf dacht ik aan een infinity teken met de tekst forever eronder en boven links 3 sterren en boven rechts 2 sterren.

Deze tatto gaat veel voor mij beteken.
Het infinity teken staat voor iets wat geen einde heeft, de tekst forever moet duidelijk zijn :D
en de sterren staan voor mijn opa's en oma's en een voor een vriend.
Mijn beide oma's en de opa van mijn moeders kant zijn aan de ziekte kanker overleden, en de opa van vaders kant weet ik niet of hij gewoon oud was of ziek was, wij hadden helaas geen contact met hem voor een deel omdat hij in amerika woonde en omdat er vroeger iets is voor gevallen, maar omdat hij mijn opa was en ook altijd blijft wil ik heb er toch bij hebben desondanks ik hem nooit heb gekent.
Over mijn vriend praat ik liever niet. hoop dat jullie het begrijpen

Deze tattoo betekent voor mij dat ik altijd van ze blijf houden.
en dat hun naar beneden kunnen kijken en kunnen zien dat ik hun niet vergeten ben en altijd aan ze zal blijfen denken.

Ik ben al bij een studio geweest met lose fotos, maar hij vroeg of ik zelf er misschien een schets kan van maken (of meerdere) en hij zal ook gaan tekenen zo dat ik meerdere opties heb om it te kiezen.

Hier een paar voorbeeld fotos.

Infinity
Met veer zonder woorden.
Afbeelding

Hier zo als het is
Afbeelding

Met vogels zonder woord
Afbeelding

Forever
Zonder hartje
Afbeelding
ander lettertyp is ook welkom

Sterren
Hoe de sterren er uizien maakt niet zo veel uit (of ze in gekleurd zijn of niet)

Dus lieve medebokkers leef jullie uit, het hoeft niet zo te worden als dat ik beschreven heb maar wel graag met het teken het woord en de sterren.

alvast heeeeeel erg bedankt!! *\o/*
en ook voor het lezen van de iets wat lange tekst _/-\o_

Benfan

Re: Tekenaars gezocht!! (Ontwerp tattoo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:17

Voor dat soort simpele ontwerpen kun je ook naar de tattoo artist zelf stappen. Leg uit wat je wil en waarom, dan kan hij od zij samen met jou een ontwerp bedenken. Neem wat voorbeelden mee van wat je mooi vind en wat niet zodat het voor hun duidelijk is wat je wil

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 14:19

Benfan schreef:
Voor dat soort simpele ontwerpen kun je ook naar de tattoo artist zelf stappen. Leg uit wat je wil en waarom, dan kan hij od zij samen met jou een ontwerp bedenken. Neem wat voorbeelden mee van wat je mooi vind en wat niet zodat het voor hun duidelijk is wat je wil

heb ik gadaan, hij maakt er ook een paar maar hij heeft gezegt om zelf ook een paar ontwerpen te maken, of nog anderen te vragen zodat ik meer voorbeelden heb over hoe het kan gaan worden en van die selectie een keuze te kunnen maken :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:23

Ik zou sowieso de artiest het ontwerp laten maken.
Zelf ben ik ook met wat voorbeelden naar artiest gegaan. Hij heeft het ontwerp gemaakt en in samenspraak met mij aangepast waar ik dat wilde.
In jouw geval zou ik dus eerst bepalen welke artiest je hem wil laten zetten en hem/ haar het ontwerp laten uittekenen

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:24

x_Nadia schreef:
Benfan schreef:

heb ik gadaan, hij maakt er ook een paar maar hij heeft gezegt om zelf ook een paar ontwerpen te maken, of nog anderen te vragen zodat ik meer voorbeelden heb over hoe het kan gaan worden en van die selectie een keuze te kunnen maken :)

O??
Nou dat is een nieuwe methode voor mij.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:34

Waaaaarom een infinity teken?
Het is nu een trend, kijk hoeveel mensen er rondlopen met een infinity. Evenals de sterren.
Is er niet iets anders wat veel meer past binnen de band die jij met die mensen had? Iets wat echt van jou of jullie is/was.

Ik weet niet hoe lang je met het idee rondloopt, maar denk alsjeblieft 100x na voor je van dit soort standaard tekens laat zetten. Een goede artist zou het naar mijn idee ook afraden en er iets persoonlijkers van maken.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 14:37

Willl65 schreef:
O??
Nou dat is een nieuwe methode voor mij.....

Voor mij was het ook nieuw, maar ik woon in duitsland en hier gaat alles net anders als in nederland... dus van daar denk ik

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 14:41

maroescha schreef:
Waaaaarom een infinity teken?
Het is nu een trend, kijk hoeveel mensen er rondlopen met een infinity. Evenals de sterren.
Is er niet iets anders wat veel meer past binnen de band die jij met die mensen had? Iets wat echt van jou of jullie is/was.

Ik weet niet hoe lang je met het idee rondloopt, maar denk alsjeblieft 100x na voor je van dit soort standaard tekens laat zetten. Een goede artist zou het naar mijn idee ook afraden en er iets persoonlijkers van maken.

Bedankt voor je reactie!
ik weet dat er veel mensen mee rond lopen en ik heb er goed over na gedacht.
ik heb dit idee al 2 jaar las hoe ik het geschreven heb.
De sterren wou ik al langer (ongeveer 4 jaar)
en het woord forever heeft met mijn met mijn vriend te maken, omdat wij vaak tegen elkaar gezegt hebben 'forever friends'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:54

Oke dus je hebt er lang genoeg over na gedacht, maar vind je t niet jammer dat het niet iets unieks is?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:57

maroescha schreef:
Oke dus je hebt er lang genoeg over na gedacht, maar vind je t niet jammer dat het niet iets unieks is?

Gaat er toch om dat het voor haar uniek is? Het is uniek omdat het een andere betekenis heeft dat de meeste lol sterretjes.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:57

maroescha schreef:

Het is voor haar toch uniek? Ik vind het persoonlijk al top dat ze er überhaupt een verhaal achter heeft, in plaats van lukraak een tattoo laten zetten omdat ze het mooi vindt :)

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 14:57

maroescha schreef:

Ja eigenlijk wel, maar zal niet weten wat ik anders zal moeten laten zetten.
Dit was het eerste idee wat in mij op kwam toen ik over een tattoo nadacht, en ben er bij blijven hangen.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:00

x_Nadia schreef:
maroescha schreef:

Ja eigenlijk wel, maar zal niet weten wat ik anders zal moeten laten zetten.
Dit was het eerste idee wat in mij op kwam toen ik over een tattoo nadacht, en ben er bij blijven hangen.

Je moet ook vooral kiezen voor iets wat je zelf mooi vindt, ongeacht of het momenteel 'in' is of niet. Die tattoo staat voor altijd op je lichaam en als je er niet 100% achter staat, kan je spijt krijgen en dan zit je ermee :j

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:08

Straww_ schreef:
Je moet ook vooral kiezen voor iets wat je zelf mooi vindt, ongeacht of het momenteel 'in' is of niet. Die tattoo staat voor altijd op je lichaam en als je er niet 100% achter staat, kan je spijt krijgen en dan zit je ermee :j

Ik ben niet iemand die met 'de mode' mee gaat, als ik iets mooi vind vind ik het mooi..
Ik heb voor mij zelf deze betekenis er achter gezet en dat maakt het voor mij eigenlijk uniek en mooi.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:10

Dit topic is eigenlijk niet voor dit soort berichten bedoelt :)
Niet dat ik het erg vond dat jullie mij er op wijzen dat ik er goed over na moet denken daar ben ik mij goed van bewust en ook dat ik het dan voor altijd bij me zal moeten dragen.
Daarvoor alsnog bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:15

Saaams schreef:
maroescha schreef:

Gaat er toch om dat het voor haar uniek is? Het is uniek omdat het een andere betekenis heeft dat de meeste lol sterretjes.

Toch zijn er een hele hoop die die sterretjes zetten voor overleden mensen :)

Dat dit je 1e idee is & je daarin bent blijven hangen betekend niet dat er niet iets anders is wat mooi zal aansluiten bij je verhaal.

Zelf zou ik zoeken naar een goede artist die samen met jou, op basis van je verhaal wat ontwerpt.

Maar goed. Het blijft je eigen keus en jij moet ermee rondlopen tot je dood :) dus als jij het niet erg vind dat het een trend is, dan houdt niemand je tegen :)

Succes!

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 15:22

maroescha schreef:
Toch zijn er een hele hoop die die sterretjes zetten voor overleden mensen :)

Dat dit je 1e idee is & je daarin bent blijven hangen betekend niet dat er niet iets anders is wat mooi zal aansluiten bij je verhaal.

Zelf zou ik zoeken naar een goede artist die samen met jou, op basis van je verhaal wat ontwerpt.

Maar goed. Het blijft je eigen keus en jij moet ermee rondlopen tot je dood :) dus als jij het niet erg vind dat het een trend is, dan houdt niemand je tegen :)

Succes!

daar meot ik je ook wel helemaal gelijk mee geven!
Maar een trent is ook snel weer vergeten, ik heb hier lang en goed over na gedacht.
En zoals gezegt als ik iets mooi vind koop ik het zo niet dan niet mij maakt het niet uit of het een trent is of niet..
ik denk dat het inderdaad ook goed is om nog naar een andere artist te gaan ja

Bedankt!!