Speciale stiften?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Speciale stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 20:38

Ik zag laatst op facebook een tekening waar er markers zijn gebruikt om in te kleuren. Ik vroeg me af of iemand wist wat voor markers dit zijn? welk merk? Ik kan het zelf namelijk niet lezen, maar misschien herkent iemand ze?
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Speciale stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:48

Copic markers, ze zijn verkrijgbaar bij de betere speciaalzaken, sommige hobbywinkels hebben ze ook.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 20:57

Dankjewel!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:28

DJumpingboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:07

Het zijn idd Copic Markers, de Copic Sketch zo te zien. Ik zou ze als ik jou was online bestellen, het is een hele zoektocht om ze ergens in een winkel te vinden. Ik zal je al wel vast waarschuwen voor de prijs.. 7 euro per marker kan je wel verwachten.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:08

Copic stiften :D
Ik heb er ook een aantal voor school moeten aanschaffen en als ik nu een nieuwe moet zijn ze 5 euro per stuk. Verschrikkelijk duur vind ik, maar ik moet toegeven dat ze wel fijn in gebruik zijn :)

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:21

Idd Copic markers, super fijne dingen maar o zo duur. Heb ze zelf ook voor school moeten aanschaffen.
Vooral als je een beetje fijn mee wilt tekenen heb je al snel verschillende tinten nodig en dan kost het snel heel wat :')

Zelf koop ik ze bij Van Beek Art Supplies, super fijne winkel met echt heel veel spullen voor tekenen, schilderen en ander spul :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:50

Het filiaal in Rotterdam toevallig Cabelz? Als je toevallig in Rotterdam bent zit er onder de kubuswoningen (Rotterdam Blaak) nog een grote speciaalzaak, de Harolds. Daar waren de markers een paar jaar terug altijd net iets goedkoper dan bij van Beek, misschien is dat nog steeds.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:05

Oeh gaaf spul!
Hmmmm voel hebberigheid opkomen :D

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 16:04

Nee haal het in Amsterdam, woon zelf wat ver van Rotterdam om daar mijn teken spullen te halen :P
Ik krijg trouwens bij van Beek korting via school, dus dat scheelt behoorlijk. Maar zal ze in mijn hoofd houden, op hun site lijken ze trouwens niet goedkoper.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:09

Een klasgenoot heeft ook zo soort stift, alleen heet die Promarker en scheelt ook wat in de prijzen!
En voor zover ik weet zijn het bijna dezelfde stiften :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:10

Ik heb de mijne ook van de harolds, jammergenoeg doe ik er niet zoveel meer mee :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:40

Jans schreef:
Ik heb de mijne ook van de harolds, jammergenoeg doe ik er niet zoveel meer mee :=

Een troostje, ze blijven heel lang goed, als je weer zin krijgt en je ze weer zou pakken zullen ze het denk ik gewoon nog prima doen. Mijn oudste pennen van zo'n +12 jaar oud doen het ook nog steeds :D Ik krijg in elk geval niet het idee dat ze slecht worden na verloop van tijd.