Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Hoe lijm je iets wat niet gelijmd wilt worden? Hoe vecht je als je niet wilt vechten? Hoe huil je als de tranen niet komen?
En na een tijdje raap ik de scherven bij elkaar, en langzaam aan begin ik met lijmen.. Stukje voor stukje zet ik het weer in elkaar, terwijl ik mezelf een ding beloof..
Dat ik nooit meer iemand binnen laat, nooit meer iemand mijn hart zal geven, want de lijm raakt op en ik kan het niet meer.. Ik kan het niet meer lijmen als het nog eens stuk gaat….
Janine001 schreef:Ik vind het ook heel mooi. Vooral de zinnen:Citaat:Hoe lijm je iets wat niet gelijmd wilt worden? Hoe vecht je als je niet wilt vechten? Hoe huil je als de tranen niet komen?
En na een tijdje raap ik de scherven bij elkaar, en langzaam aan begin ik met lijmen.. Stukje voor stukje zet ik het weer in elkaar, terwijl ik mezelf een ding beloof..
Dat ik nooit meer iemand binnen laat, nooit meer iemand mijn hart zal geven, want de lijm raakt op en ik kan het niet meer.. Ik kan het niet meer lijmen als het nog eens stuk gaat….
Erg mooi gedaan!!