[SCH] Flatcoated retriever

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joey_lover

[SCH] Flatcoated retriever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:27

Deze hond stond echt al maanden op m'n ezel. Halverwege vonden m'n ratten hem blijkbaar niet mooi genoeg en hebben er een gat ingevreten. Kon ik weer overnieuw beginnen -O- Toen was de motivatie aardig zoek...
Mijzelf deze week ertoe aangezet om hem dan eindelijk af te maken. Heb er behoorlijk ruzie mee gehad en ook nu ben ik nog niet echt tevreden. Ben daarom ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Foto is jammer genoeg mobiel kwaliteit en dat hij rechtsboven zo felgroen is, komt door de lamp. De bladeren zijn daar qua kleur gewoon net als links.
Acryl op 40x60cm doek.

Afbeelding

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:34

Wauwie, erg mooi gedaan hoor! prachtig! :j

De ogen van de hond vind ik niet echt sprekend (we licht/te weinig zwart?).
Verder: mijn complimenten, ik doe het je niet na!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:12

Mooi!!
Als je het lichtpunt id ogen wat 'opbreekt' zal dat je schilderij alleen maar ten goede komen!
Het is nu echt een fotoflits lichtpunt

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 23:41

Dank jullie wel! Het was echt een hele slechte foto, jammer genoeg, waarin de ogen twee bruine vlekken waren zonder lichtpuntje of wat dan ook. Dus dat heb ik zelf moeten verzinnen. Heel erg bedankt voor de tip. Zal morgen eens kijken of ik ze nog iets beter krijg :j

NAIWHL

Re: [SCH] Flatcoated retriever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:02

Mooi :)), alleen lijkt de linkerkant van de snuit/neus alsof hij daar een deel mist.
Beetje te ingedeukt. De lip lijkt weg.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:07

Heel mooi, slechte foto's maken het heel lastig om een goed portret neer te zetten. Achtergrond is klasse gedaan.

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 11:55

Dank jullie wel :)
Ja, slechte foto's zijn echt verschrikkelijk. Kon jammer genoeg ook niet om een betere vragen, want de hond was er niet meer.
@NAIWHL: Ik begrijp wat je bedoelt. Dit ligt echter aan de foto, in het echt kan je het donkere stukje lip wel duidelijk van de vacht onderscheiden.

NAIWHL

Re: [SCH] Flatcoated retriever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:21

oke :D

Slechte foto's is lastig natekenen. En een tekening/schilderij goed op de foto zetten blijft ook altijd een crime. Fijn dat het in het echt wel helemaal duidelijk is :))