[TEK][WIP] De vriendelijke boze beer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

[TEK][WIP] De vriendelijke boze beer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 21:21

...want daar lijkt ie wel op :')
Voor het topic [UK] [GAME] Teken het dier-topic! was het thema deze keer een Beer!
Eerst wou ik niet meedoen, lastig, al die haartjes :P
Maar, zonder oefenen kom je nergens, en zonder tips kom ik ook niet veel verder.
Dus, na wat getwijfel (want hij is lange niet zo mooi als sommige tekeningen hier op bokt) toch maar besloten een topic aan te maken.
En dit keer stop ik niet als ik hem niet mooi meer vind, ik maak m af :')
Aangezien ik eerst niet van plan was een topic aan te maken heb ik geen foto van de schets.

1: Al een stukje ingekleurd.
Afbeelding

2: De kleuren verschilden teveel, een stuk weggegumd en een heel klein stukje neus gekleurd zodat ik kon zien of dat genoeg verschil toont.
Afbeelding

3: De kop wat donkerder gemaakt, kan je niet goed zien :=
Afbeelding

Waarom ik de neusgaten en schaduw in de mond nou al zo zwart heb gekleurd weet ik niet. Beetje jammer eingelijk, maar niks meer aan te doen.
Weet nog niet goed hoe ik de rest van het neusje moet doen, dit is lichter zwart.
Misschien oost-indische inkt verdunnen? of verf op waterbasis verdunnen?

ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen! :D

Edit: zie nou ook dat zn hoofd een hartjes vorm heeft, morgen even aanpassen.. :')

_Animo

Re: [TEK][WIP] De vriendelijke boze beer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:59

Heb je misschien de voorbeeldfoto?
Als je oost-indische inkt verdunt komt er denk ik geen lichtgrijs uit, dus ik zou gewoon streepjes zetten. Wellicht wat verder uit elkaar, maar dat kan je beter zelf uitzoeken. Ik vind zijn hoofd ook wat bol lijken. (Maar misschien is dit ook op de voorbeeldfoto?)

En als je haartje voor haartje wilt doen kan je misschien kijken voor een vulpotloodje.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 17:12

http://i57.tinypic.com/118ogb9.jpg Deze foto gebruik ik.
Hoofd heb ik al een beetje aangepast, maar nog geen foto gemaakt :o
Vanavond weer verder!

Edit: Ik ga denk ik even alle haren uitgummen :P en dan met een vulpotloodje verder, als dat werkt! :D