Ik hou heel erg van tekenen en wij hadden toevallig een lijst van 100x70 thuis liggen. Daar wou ik graag iets moois voor in maken dus ik op naar de heutink. Daar een kartonnen vel van 100x80 gekocht (stukje afgesneden). Toen heb ik daar met houtskool opgetekent en dit was de eerste keer dat ik op zo'n groot vel tekende met houtskool. Ik vond het ook echt heel gaaf om te doen!
Dit is het resultaat
sorry voor de slechte foto, gemaakt met mijn mobiel :s ).
Nu wat over de tekening: Het is mijn lievelingsfoto van mijn overleden hond Kelly. Ze straalt hier precies dat uit hoe ze altijd is geweest en hoe ik haar heb gekent. Ze heette kelly en was echt een schat! Ze had een hersenbloeding gehad. De dierenarts kwam erbij en heeft haar gelukkig kunnen helpen. Ongeveer een half jaar later was het weer mis en wisten we dat we gaar niet meer konden helpen dan haar uit haar pijn te verlossen. Ik mis haar nog altijd heel erg maar ze zit goed daarboven. Ik heb haar getekend zodat ze nog voor altijd bij mij is. Niet alleen in mijn hart maar ook voor mijn gevoel. Liever niet te veel commentaar want het betekendt best veel voor me... Tips zijn wel altijd welkom. Voor de bokkers die het trouwens leuk vinden om te weten, we hebben nu een andere hond, Desi en dat is ook een schatje. Ze is heel lief en ik zie heel veel van mijn lieve Kel in Dees terug. Het bijzondere aan deze tekening vind ik dan ook dat ik dees en kel er allebei heel erg in zie.
Haha dat was een lang verhaal maar ik vind reacties altijd leuk