[SCH][WIP]Experimenteren met aquarel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

[SCH][WIP]Experimenteren met aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 20:51

Jaja, ik heb eindelijk weer eens zin om te tekenen/schilderen. Op school hebben wij net de module verbeelden afgesloten en in deze module heb ik onder andere kennis gemaakt met aquarelverf. Toevallig had ik thuis ook nog wat kleine tubetjes liggen, dus papier aangeschaft en beginnen maar!

De bedoeling is dat de tekening gedetailleerd wordt, maar dat toch de losse stijl zichtbaar blijft. Het moet duidelijk zijn dat het met aquarelverf gemaakt is. Zelf ben ik dol op verfspetters etc, dus die zullen er ook zeker inkomen.

Voorbeeldfoto

Schets
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is echt nog maar de ruwe opzet. Tips zijn van harte welkom! Ik heb totaal geen verstand van technieken etc.

Kleuren komen niet goed uit op de foto's. In het echt zijn ze iets warmer en een tikje feller. Zal morgen een foto maken met daglicht.

Killed

Re: [SCH][WIP]Experimenteren met aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:54

Leuk dat je met aquarel werkt, vergeet niet om veel dunne laagjes te maken en het licht open te laten zo krijg je het mooiste resultaat

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:59

Ben heel erg benieuwd hoe hij wordt! Begin ziet er al goed uit :)

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:00

Supermooi al! Ik vind aquarel er altijd zo gaaf uitzien, maar bij mij mislukt het altijd :') Maar zo te zien ben jij al goed op weg, ik volg!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:04