Ik heb al sinds een tijdje last dat mijn foto's niet meer helemaal scherp worden, ze zijn gewoon niet scherp zelfs niet bij een close up, of er komt een hele erge ruis over heen.
Laats had ik dus geprobeerd om mijn lens eraf te halen en mijn andere lens te proberen om te kijken of het aan m'n body lag, maar mijn lens wou er niet meer af?!
Dus maar de lens erop gelaten en zou ''binnenkort'' naar de Dixons gaan om te kijken wat het probleem nou was, totdat gister mijn neef het probeerde en hem eraf kreeg, daarna weer op proberen te doen maar hij sluit niet helemaal aan, aan de ene kant zit hij goed maar aan de andere kant zit er dus ruimte tussen.
Zou dit een oorzaak kunnen zijn voor de opeens wazige foto's en ruis?
Ik ga morgen denk ik terug naar de Dixons, alleen ik heb 2 februari een fotoshoot, wat moet ik nou doen als ik mijn lens dan nog niet heb? Waarschijnlijk gaat hij naar de reparatie maar dat duurt zon 2/3 week. En heb in die tussentijd ook een fotomeeting..
Moet ik gewoon vragen of ik een nieuwe lens kan krijgen? Kan 'm eigenlijk niet zolang missen en ik heb gewoon garantie erop. Heb zo'n verzekering erop voor 3/4 euro per maand.
Hij is btw. niet gevallen of dergelijke.. heel raar dit.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes.