Afscheidsshoot.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

Afscheidsshoot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 11:36

Hi Bokkers!

Ik wil een afscheidsshoot doen met mijn paard en nu heb ik iets in mijn hoofd wat ik heel graag wil, maar ik weet niet bij welke fotograaf ik het beste kan zijn en ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen. Zoiets kan je natuurlijk niet meer overdoen en het is een vrij emotionele aangelegenheid.

Ik heb het volgende in mijn hoofd:
Mijn laatste wens is om mijn paard mee te nemen naar het strand en dan samen op de foto te gaan waarbij ik een lange witte jurk aantrek. Nou is dat opzich niet zo moeilijk, maar ik wil dat de foto's apart worden. Niet rechtoe rechtaan, maar in een zachte dromerige sfeer en bijzondere composities.

Ik ben dus opzoek naar een fotograaf/fotografe die uiteraard goed kan fotograferen en goed na kan bewerken, die creatief is en goed aanwijzigingen kan geven.

Mijn paard is dermate geblesseerd dat het alleen maar foto's in stilstand kunnen worden.

bvd

Groetjes
Daniëlle

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:38

Hoi Danielle,

Ik denk dat Bagheera_206 dat misschien wel kan... Ik heb hem een berichtje gestuurd. Sterkte!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 27-01-14 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam veranderd in gebruikersnaam.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:45

Ik wil je graag helpen hoor! Je kunt mijn site bekijken en kijken of je mijn stijl wat vindt :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:48

Wat heftig zeg! :(:)

@Claudia: Dank je wel voor je tip. :) Ik denk dat Marit haar ook graag wil helpen. Zij is een stuk beter in dromerige nabewerkingen dan ik ben. :=
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 27-01-14 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:49

Zeker weten Marit hierboven :j Als je een dromerige sfeer wilt, dan kan Marit alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:12

BailyKarlos

Re: Afscheidsshoot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 12:21

Bedankt voor de reacties!

Wat een talentvolle fotografen allemaal! Ik ga er even op mijn gemakje naar kijken vanavond!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:00

Ik vind Marit haar stijl ook echt prachtig, dromerige sfeer weet zij zeker op haar foto's te krijgen!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:22

Helaas moet ik je topic op slot zetten, omdat dit soort vragen op de Bokt Markt thuishoort onder de categorie Fotografie. Ook is er op FK een sticky waarin allerlei fotografen met links naar hun portfolio's vermeld staan: [FK] Fotografie in opdracht
Wellicht kun je daar ook eens kijken.

Veel succes met het zoeken naar de juiste fotograaf en natuurlijk veel sterkte de komende tijd!