,Voor het eerst in mijn leven heb ik een filmpje gemaakt. Het was voor een schoolopdracht. We moesten eerst geluiden/muziekjes samen voegen en een audio track ervan maken en dan vervolgens voor andermans audiotrack beelden maken.
Ik had weinig tijd en ben hier op uit gekomen:
(https://vimeo.com/83812843 klik voor beter formaat dan dit kleine blokje).
Er zit een idee achter, uiteraard, maar ik wil die nog niet gelijk erbij vermelden. Ik ben gewoon heel benieuwt wat jullie er van vinden zonder direct een beeld te vormen aan de hand van mijn uitleg
.Er zit overigens een diepe bas onder die op de speakers van mijn laptop niet te horen is. Die hoor ik wel met de oortjes van mijn iphone. Ik raad wel aan om hem dus te kijken met iets waar een redelijk geluid in zit
. De bas is namelijk wel belangrijk aangezien het beeld daarop is afgestemd. (Ik kwam er helaas een beetje te laat achter dat deze bas niet op alles hoorbaar is).Verder is er iets mis gegaan met renderen waardoor de laatste secondes kwijt zijn en hij dus iets abrupter stopt dan de bedoeling was
.Goed, don't shoot me
, want ik ben dus echt nog een beginner op film gebied. Maar feedback is dus van harte welkom
.
maar ben ook echt slecht in die soort dingen