Fotopapier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Herlinde98

Fotopapier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 16:06

Hee bokkers,

Ik ben bezig om voor school een mini-kunstenaarsboek te maken. Het is een opdracht voor mijn kunstvak, en de opdracht is niet al te moeilijk. Ik wil graag foto's op een ander soort papier plakken maar dat papier kan de printer niet in. Maar nu, wij hebben thuis altijd wel wat "pruts" fotopapier liggen van de action enzovoort om een beetje mee te knutselen. Ik weet dat sommig fotopapier een erg slechte kwaliteit heeft en het eigenlijk een papiertje met een dun plastic? vliesje is. Ik heb een net foto geprint en het vliesje met dus de afdruk van het papier af gehaalt en opgeplakt, ziet er super uit. Maar het probleem: dat was blijkbaar het laatste fotopapiertje met zo'n "vliesje". Weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen? Volgensmij is het die van de action in ieder geval niet, wibra zou nog wel eens kunnen?

Ik heb al even gezocht hier maar kon nog niet echt vinden wat ik zocht dus toch maar even een forum geplaatst. En ik heb ook geen idee of het hier goed staat..

Groetjess

Herlinde98

Re: Fotopapier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 14:04

Staat dit fout ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:40

Het staat wel goed...
Maar ik denk dat het aan je vraagstelling ligt.

Ik heb je verhaal inmiddels 4x gelezen en ik snap nog steeds niet precies wat je zoekt...
Dan is het (waarschijnlijk voor meer mensen) meestal een kwestie van doorklikken naar het volgende topic. ;)

'k Heb geen idee wat fotopapier met een vliesje is... Of waar je het kunt kopen.
Een foto sticker?

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 19:35

Nee het is gewoon fotopapier maar het is zo slecht dat je het uitelkaar kan trekken. ( de gladde laag/vliesje van het karton/papier af)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:13

Tja, weinig om op af te gaan dus.... fotopapier van slechte kwaliteit...
Lastig om specifiek dat papier te vinden met t laagje dat los laat.
Misschien was het toen een foute batch die je had, waardoor het laagje los liet.

Ik denk niet dat je zoiets terug kunt vinden....
Beetje te vergelijken met dat iemand n oproep plaatst voor een broek die snel zn kleur verliest, maar geen idee wat voor broek of waar gekocht.
Dan zijn de mogelijkheden eindeloos.... helaas...