Soms lees ik op internet van mensen dat ze hun eigen dekje maken. Maar over het algemeen vind ik ze er niet zo mooi uit zien, vaak kun je echt zien dat het zelf gemaakt is, of dat het snel stuk gaat o.i.d. Hier is natuurlijk helemaal niets mis mee! Maar ik ben wel heel benieuwd naar jullie creaties!
Ik ben nu bezig met het maken van een beige veelzijdigheidsdekje, maat full. Ik heb een suede-achtige stof gekocht, opvulling en stof voor de onderkant, met want lichte gaatjes erin (of eigenlijk meer deukjes dan gaatjes..), voor het zweten en schuiven. De onderkant heb ik donkerblauw, net als de bies rondom, die wordt ook donkerblauw. Daarbij heb ik een beige donkerblauw koord gekocht, voor de afwerking. Ook wil ik het dekje volledig doorstikken, zodat je bijvoorbeeld ruitjes krijgt.
https://imagizer.imageshack.us/v2/720x4 ... 5/eoyz.jpg
Dit is Zabor, daar komt het dekje op! Ik denk dat het m wel heel mooi gaat staan, omdat ie ook van die beige randjes op zn oortjes heeft, en in z'n manen! Hij heeft highlights *wenkwenk*
Ik zou hier heel graag met mensen willen praten die het al eens hebben gedaan, of ook van plan zijn/mee bezig zijn! Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties
En foto's natuurlijk! Ik ga jullie hier op de hoogte houden, door af en toe foto's te posten ^^Brand lossssss,
Groetjes Sanne ^^
, waar ik nu zo'n 1,5 jaar wekelijks mee rijd en hij nog steeds helemaal top