Gisterochtend was het dan zover, samen met mijn vriendin fietsten we richting het bos om deze serie te maken.
Toch wel erg spannend, een idee in beeld brengen wat buiten mijn comfortzone ligt, een model positioneren en aanwijzingen geeft die nu op haar kwetsbaarst is. Maar o wat deed ze het goed!

Voor school is de nieuwe module opdracht: Creëer je eigen stijl. Nu ben ik naar mijn leraar gegaan en gevraagd hoe ik het dan moest aanpakken omdat ik al een soort van eigen stijl heb. Samen met de klas hebben we mijn portfolio besproken en een tip was: Creëer meer spanning en vervreemding in je beelden. Over het algemeen maak je zachte, sprookjesachtige foto's, probeer nu eens de andere kant wat op te zoeken.
Poe wel lastig daar iets op te bedenken.. maar toen ik een tijd terug in het bos wandelde en de omgevallen bomen zag liggen borrelde er een idee bij me op.
In eerste instantie was het mijn gedachte om alle beelden in zwart-wit te doen.
Maar toch wilde ik ook kijken hoe sommige in kleur eruit zagen en ook dat sprak me heel erg aan.
Ik weet dus niet goed wat ik moet inleveren straks op school, zwart-wit of toch kleur?
Graag zou ik jullie mening willen horen over deze serie, wat vinden jullie van deze serie? Welk gevoel komt er bij je op bij het kijken van deze serie?
Welke beelden springen er uit en welke zijn wat minder? Wat is jullie voorkeur; kleur of zwart-wit?
Jullie zouden me er enorm mee helpen!

De serie:
#1.

#2.

#3.

#4.

#5.

#6.

Z/w versie: http://i258.photobucket.com/albums/hh26 ... ebb2de.jpg
#7.

#8.

Groetjes!

) die in kleur vind ik dan wel weer erg mooi. Wel beetje van hetzelfde vind ik inderdaad, maar toch mooie serie
) dus heb ik haar poses laten aannemen waarbij je 'niks' kon zien.
Maar foto 6 is absoluut mijn favoriet!
Foto zes is ook mijn favoriet.