Anywhoooooo...... het is een LASTIGE!

En nou maar verder met dit mooie paard!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SIEMxFUNNY schreef:Als je het meer realistisch wil heb je de hoek van het paard ook teveel horizontaal getekend zegmaar. Door de neus, even kort door de bocht te zeggen, een aantal cm naar rechts op het papier te verplaatsten en de hals / kaaklijn hetzelfde laat staan zijn de verhoudingen al beter.

SIEMxFUNNY schreef:Even snel de foto op je tekening gelegd. Dan helpt het misschien om te zien.
[ Afbeelding ]
Voor mij heeft dat in het begin wel eens geholpen. Zelf schetsen eigenlijk nog meer, maar dit kan je wel even snel inzicht geven in de grote buiten lijnen.
Succes! Wel je eigen stijl houden he. Die is erg leuk en herkenbaar.
oor net wat langer door, en dan schuiner naar beneden, en veeeeeeeeeeeeeeel korter. unihorses schreef:Dat zal helpen, bedankt!SIEMxFUNNY schreef:Even snel de foto op je tekening gelegd. Dan helpt het misschien om te zien.
[ Afbeelding ]
Voor mij heeft dat in het begin wel eens geholpen. Zelf schetsen eigenlijk nog meer, maar dit kan je wel even snel inzicht geven in de grote buiten lijnen.
Succes! Wel je eigen stijl houden he. Die is erg leuk en herkenbaar.
zou het net makenoor net wat langer door, en dan schuiner naar beneden, en veeeeeeeeeeeeeeel korter.

Baileys01 schreef:Ik vind het een leuke tekening, alsin hobby tekening maar hij is wel erg onrealistisch. Het hoofd is veel te lang en de neus veels te smal. Daardoor lijkt hij niet eens een beetje op het werkelijke paard. Het is echt leuk dat je aan het tekenen bent maar je kan het echt niet maken dit te verkopen. (En al helemaal niet tegen die prijzen die je in je profiel heb staan) flink door oefenen en vooral veel plezier erin hebben!