Zoals elk overzicht beginnen we natuurlijk in Januari. Een maand waarin er sneeuw lag en ik bij mijn vriendin Andrea (Snackie) ben geweest om haar turbotinker Jaron en het paard van haar stalgenoot (Succubi) Granì op de foto te zetten
1.

2.
Ook in Februari lag er nog sneeuw. Natuurlijk moest mijn verzorgpaard Winston er ook aan geloven!
3.

In Februari heb ik mijn eerste mensenshoot gedaan met Tessa (Tezzy)
4.

In Maart stonden er 2 fotomeetings op de planning. De eerste had ik zelf georganiseerd in Den Treek:
5.

En een andere die ik samen met Mossel had georganiseerd op de Posbank
6.
Nog een fotomeeting in April, wederom in Den Treek:
7.

En ook een meeting in de Loonse en Drunense Duinen.
8.

In Mei ben ik langs mijn vriendin Lauke geweest, want daar was een veulentje geboren!
9.
En ik heb foto's gemaakt van het NK Ponycarrousel, B poule waar mijn manege eerste werd!
10.

In Juni weer een fotomeeting, dit keer op de Soesterduinen
11.

Nog een keer naar Lauke toe
12.

En een vrijheidsdressuurmeeting die ook op de Soesterduinen was.
13.
In Juli was Winston weer eens slachtoffer
14.

En heb ik een afscheidsshoot gedaan voor Herfstwind
15.

Augustus had weer een fotomeeting, op de Ginkelse Heide:
16.
En een meeting in Den Treek:
17.
Ook nog op een warme zomeravond met Andrea de Soesterduinen opgegaan waar ik deze foto heb gemaakt van haar gevlekte monstertjes
18.

In September ben ik naar Canada gevlogen voor 6 weken stage. Ik heb hier de Niagara Falls bezocht en we zijn naar een strandje gegaan met zonsondergang.
19.

20.
Van Oktober geen foto's helaas.
In November wéér naar Lauke geweest
21.

Ook heb ik wat nieuws geprobeerd in November, donkere fotos! Hieronder proefkonijn Winston
22.

En nog een foto van de hond van Detroit, Jassar.
23.
We sluiten het jaar af met vuurwerk!
24.
2013 was lekker druk, veel meetings gedaan en veel nieuwe mensen ontmoet! Wat statjes:
- De meest bezochte locatie van meetings was in 2013 Landgoed Den Treek/Henschoten
- Het paard wat ik het meeste op de foto heb gezet in 2013, naast Winston, is Jaron van bokker Snackie
- De persoon waarbij ik het vaakst ben langs geweest om foto's te maken is Lauke
In 2014 wil ik vooral verdergaan met de darkfotos, zoals foto 22. Ook wil ik meer gaan doen mbt natuurfotografie. Echte doelen heb ik niet, gewoon veel plezier beleven aan mijn hobby en steeds een stukje beter worden!