Ik heb het ontwerp van het geboortekaartje klaar maar heb een probleem.
Gezien vele bekenden op het forum wil ik het voorbeeld niet plaatsen, ik hoop dat zo ook de vraag duidelijk is
( en anders kan het via pb)
lijkt hierop, plaats van strik is ook gelijk, alleen opent onze kaart dus niet zoals deze manier ( deze opent dus met omhoogklappen en de onze opent gewoon zoals een boek)
http://www.geboortekaart.nl/kaartdetails/61.609/
Ik heb 2 opties voor zover ik nu weet om de strik te verwerken
Het lint met de strik komt op de voorkant van de kaart.
Omdat deze horizontaal aan de voorkant komt kan ik hem niet zomaar over de kaart schuiven, en zal ik links van de kaart een inkeping moeten maken,het lint erdoor heen moeten trekken, het lint strak aantrekken en een strikje erin maken. Mijn man moet dit doen met 75 kaartjes en ik ben bang dat dit gaat schuiven of te zeer priegelwerk wordt voor hem. Zijn er handige tips? en welk lint, organza of satijn?
optie 2 is het lint afdrukken, dus gewoon een balkje afdrukken in kleur van de strik cm en hier een kant en klare strikjes opplakken
Als ik dit doe, welke lijm werkt dan goed?
Zijn er dingen waar ik niet aan gedacht heb, is er een makkelijkere optie?
Waar kan ik kant en klare strikjes bestellen of is het makkelijker om ze te maken?
ik heb de vraag ook op een hobby site gezet maar hier zijn ook vast handige bokkers die me misschien kunnen helpen
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 06-01-14 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt